1
Vraag
2
Reacties
Peter132

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ZiggoGO: niet beschikbaar -deze video kan niet worden afgespeeld.-1102

Ik krijg in de ziggo app de melding: niet beschikbaar: deze video kan niet worden afgespeeld, -1102
de t

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peter132
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ah, de vpn zal het probleem zijn. ik ben op Curacao...

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Beste @Peter132 

 

We hebben hier een algemeen topic voor, zou je daar je probleem kunnen plaatsen. Alvast bedankt, hier worden alle dingen verzameld.

 

Ziggogo.tv meldt: 'Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002' 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dave! Dat plaatsen in dat topic zal moeilijk gaan, dat topic is vorig jaar augustus al gesloten en daar heeft een moderator geschreven als Uitgelicht:

"Dit topic is gesloten. Loop je ondanks bovenstaande punten te hebben gecheckt nog steeds tegen een foutmelding aan? Start dan een nieuw topic en deel daar zoveel mogelijk details."

 

Heb je mogelijk een andere oplossing voor @Peter132 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Scherp @Bert  dank je, ik had niet gezien dat ie gesloten was, omdat er niks aan de bovenkant te zien was. Onderaan wel natuurlijk 😉

 

@Peter132 

 

Heb je dit al geprobeerd, en om wat voor apparaat gaat het, zou je iets meer kwijt kunnen.

 

Ziggo Go installatie

 

Als je volgende eens probeerd.

 

App-rechten wijzigen

  1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik op Apps.
  3. Tik op de app Ziggo Go die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
  4. Tik op Rechten. ...
  5. Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.

Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.

Peter132
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

dank voor jullie reactie. tot nu toe geen succes...

de code die bij mij gemeld wordt is 1102!

ik heb een iPad. ik heb dus wel de app instellingen aar geen button "apps".

als ik onder instellingen naar de app Ziggogo scroll en deze aanklik dan krijg ik de volgende mogelijkheden om aan te zetten: bluetooth, lokaal netwerk. Siri en zoeken, en ververs op achtergrond.. ik zie niet de mogelijkheid "rechten"..

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

De rechten is een Android kwestie maar ik denk dat @Alex  dit morgen kan oppakken.

 

ik maak melding maken dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgepakt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hi @Peter132, welkom op de Ziggo Community! 

Wat gek dat je tegen deze foutcode aanloopt! Ervaar je dit alleen op je iPad of of ook op andere mobiele apparaten? Werkt Ziggo Go wel in de browser? Overigens is het gebruik van een VPN verbinding vaak de oorzaak van deze foutcode. Maak je hier gebruik van? Staat Apple 'Private Relay' wellicht ingeschakeld? 

Peter132
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ah, de vpn zal het probleem zijn. ik ben op Curacao...

Peter132
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

nog even: wel vreemd dat ik er nu niet zin kan. is gewoon een door mij betaald abonnement. 

videoland, Netflix etc kan ik hier gewoon gebruiken...

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Curacao valt niet onder de Europesche gebieden maar via webbrowser Opera daar zit een ingebouwde VPN in zou je het kunnen proberen. (wel aanzetten bij installeren) Netflix is wereldwijd en Videoland is van RTL maar sinds kort is RTL Nederland verkocht aan de oprichter in Luxemburg waar ook de Duitse RTL onder valt vandaar alle logo's 1 zijn, en 1 bedrijf is, hebben ze groter bereik en kan dat in Curacao werken, omdat er ook veel Nederlands content op te zien is.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

 


@Peter132  schreef:

nog even: wel vreemd dat ik er nu niet zin kan. is gewoon een door mij betaald abonnement. 

videoland, Netflix etc kan ik hier gewoon gebruiken...


Videoland, Netflix hebben andere gebruikersvoorwaarden dan ziggo go.

Een ding hebben ze allemaal gemeen, ze blokkeren vpn's zo veel mogelijk.

 

 

Netflix kijken in het buitenland tijdens je vakantie (netflix-nederland.nl)

Tv kijken op de camping met Ziggo GO | Ziggo Entertainment

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic