1
Vraag
2
Reacties
AndréHH

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGO, mijn inlogprobleem via paswoord manager en oplossing, wellicht ook voor anderen...

Lang had ik het probleem dat ik Ziggo GO niet kon activeren op mijn desktop.

Ik logde in op mijn Ziggo Account via Mijn Roboform paswoord manager, activeerde dan Ziggo GO, maar dan kwam de melding dat ik weer moest inloggen in mijn Ziggo Account. Dit kon de hele dag zo doorgaan...

Ik kreeg op een keer een 'helder moment' om eens handmatig in te loggen in mijn Ziggo account, activeerde daarna weer Ziggo GO, en voila, ik was erin.

Ik vind dit heel vreemd, maar het is gelukkig de oplossing voor mij!

Ik meld dit indien er wellicht anderen zijn met hetzelfde probleem.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8171Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4015Likes

Tof dat je deze oplossing met ons deelt @AndréHH, want het is super irritant als je continu opnieuw moet inloggen. Mogelijk dat jouw oplossing ook de gouden tip is voor andere gebruikers die hier tegenaan lopen 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8171Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4015Likes

Tof dat je deze oplossing met ons deelt @AndréHH, want het is super irritant als je continu opnieuw moet inloggen. Mogelijk dat jouw oplossing ook de gouden tip is voor andere gebruikers die hier tegenaan lopen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic