Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
AndréHH
Level 4

ZiggoGO, mijn inlogprobleem via paswoord manager en oplossing, wellicht ook voor anderen...

Lang had ik het probleem dat ik Ziggo GO niet kon activeren op mijn desktop.

Ik logde in op mijn Ziggo Account via Mijn Roboform paswoord manager, activeerde dan Ziggo GO, maar dan kwam de melding dat ik weer moest inloggen in mijn Ziggo Account. Dit kon de hele dag zo doorgaan...

Ik kreeg op een keer een 'helder moment' om eens handmatig in te loggen in mijn Ziggo account, activeerde daarna weer Ziggo GO, en voila, ik was erin.

Ik vind dit heel vreemd, maar het is gelukkig de oplossing voor mij!

Ik meld dit indien er wellicht anderen zijn met hetzelfde probleem.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Tof dat je deze oplossing met ons deelt @AndréHH, want het is super irritant als je continu opnieuw moet inloggen. Mogelijk dat jouw oplossing ook de gouden tip is voor andere gebruikers die hier tegenaan lopen 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Tof dat je deze oplossing met ons deelt @AndréHH, want het is super irritant als je continu opnieuw moet inloggen. Mogelijk dat jouw oplossing ook de gouden tip is voor andere gebruikers die hier tegenaan lopen 🙂