Lang had ik het probleem dat ik Ziggo GO niet kon activeren op mijn desktop.
Ik logde in op mijn Ziggo Account via Mijn Roboform paswoord manager, activeerde dan Ziggo GO, maar dan kwam de melding dat ik weer moest inloggen in mijn Ziggo Account. Dit kon de hele dag zo doorgaan...
Ik kreeg op een keer een 'helder moment' om eens handmatig in te loggen in mijn Ziggo account, activeerde daarna weer Ziggo GO, en voila, ik was erin.
Ik vind dit heel vreemd, maar het is gelukkig de oplossing voor mij!
Ik meld dit indien er wellicht anderen zijn met hetzelfde probleem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tof dat je deze oplossing met ons deelt @AndréHH, want het is super irritant als je continu opnieuw moet inloggen. Mogelijk dat jouw oplossing ook de gouden tip is voor andere gebruikers die hier tegenaan lopen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Tof dat je deze oplossing met ons deelt @AndréHH, want het is super irritant als je continu opnieuw moet inloggen. Mogelijk dat jouw oplossing ook de gouden tip is voor andere gebruikers die hier tegenaan lopen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.