Misschien weet iemand of het al mogelijk is om de ziggo go app te draaien op een chroombook.
Opgelost! Ga naar oplossing.
ja hoor dat kan gewoon ik heb ook een chromebook en het werkt net wat @Wim C. zegt even in de android -apps op google play de ziggo go app downloaden
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @chantal2
Zelf heb ik geen Chromebook, voor zover ik weet gebruiken mensen op een laptop programma's die op de harde schijf staan. Bij een Chromebook kan dit niet; de computer werkt op programma's uit de Chrome Web Store. Sommige modellen kunnen ook overweg met apps uit de Play Store, bekend van Android.
Ziggo Go app is een applicatie en feitelijk een programma, dus ik denk zelf niet dat dit kán als de Ziggo Go app niet Chrome Web Store beschikbaar is. Via een browser is Ziggo Go waarschijnlijk wèl te gebruiken.
Maar ik weet niet alles en zelfs dát niet.
Je kunt ook gewoon de website gebruiken, stukje makkelijker ( https://www.ziggogo.tv/)
dank je wel voor je hulp. Heb vandaag mijn nieuwe chromebook besteld
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.