Jacq070
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo werkt opeens niet meer op Sony tv

Ziggo Go heeft het tot eergister gedaan op mijn Sony Bravia tv.  Beeld bleef hangen en naderhand deed hij het helemaal niet meer. 

internet deed het wel op de tv, apps zoals Netflix werkte wel gewoon.

 

tv terug gezet naar fabrieksinstellingen maar nu lukt inloggen niet meer. Ik krijg de melding oeps er is iets fout gegaan 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacq070
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja dat had ik al gedaan en zelfs terug naar fabrieksinstellingen. 

Oplossing bleek uiteindelijk modem van het stroom afhalen. Gelukkig werkt het nu weer 

Bekijk in context

Uitgelicht
3 Reacties 3
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1546Reacties
  • 203Oplossingen
  • 264Likes

Dag @Jacq070! Allereerst van harte welkom hier op de Ziggo Community 🙂

Jammer dat Ziggo GO het niet meer doet op je Sony televisie sinds kort. Dat lijkt me een fikse domper. Het inloggen lukt niet meer begrijp ik? Maakte je gebruik van de Ziggo GO tv app op je Sony smart televisie met Android TV als besturingssysteem? Zo ja, heb je de app misschien ook al eens een herinstallatie gegeven? Misschien helpt dat nog! 

Jacq070
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja dat had ik al gedaan en zelfs terug naar fabrieksinstellingen. 

Oplossing bleek uiteindelijk modem van het stroom afhalen. Gelukkig werkt het nu weer 

Bekijk in context

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1546Reacties
  • 203Oplossingen
  • 264Likes

Fijn dat het iets kleins bleek te zijn! Veel plezier van de app 😉