Desmond1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo werkt niet

Hi,

 

Sinds vandaag Ziggo go maar pakket werkt niet. Signaal versterker tussen gezet maar werkt nog steeds niet. 

 

Zenders lijken vast te zitten/storing...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Desmond1
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je bij ons een pakket hebt besteld! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier zo snel mogelijk gebruik van wilt maken. Als ik je gegevens controleer, dan zie ik dat administratief gezien alles is doorgelopen en de apparatuur actief staat. Er is contact geweest met één van mijn collega's en ik zie dat er een afspraak met de monteur is ingepland op 6 mei 2021 tussen 12:00 en 18:00 uur. Houd je ons op de hoogte na het bezoek van de monteur?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

SVP wat meer informatie wat je aan apparatuur hebt en hoe één en ander aangesloten is.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers en een modem op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV of mediabox op aangesloten zit?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Desmond1
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je bij ons een pakket hebt besteld! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier zo snel mogelijk gebruik van wilt maken. Als ik je gegevens controleer, dan zie ik dat administratief gezien alles is doorgelopen en de apparatuur actief staat. Er is contact geweest met één van mijn collega's en ik zie dat er een afspraak met de monteur is ingepland op 6 mei 2021 tussen 12:00 en 18:00 uur. Houd je ons op de hoogte na het bezoek van de monteur?

Uitgelicht topic