Woitet1

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo werkt niet meer of traag via wifi

Sinds de update werkt app op mijn tv niet goed. Deze blijft maar laden en doet hij het  eindelijk dan is schokkerig of loopt het geluid niet goed mee.  Is hier een oplossing voor. 

8 Reacties 8
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5789Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Woitet1

 

Wat jammer dat je ongemakken ervaart met Ziggo GO op je TV.

In dit topic ontbreekt er nog wat aanvullende informatie. We vernemen graag wat voor type/merk TV je hebt, hoe je Ziggo GO kijkt, denk bijv. aan Chromecast of andere apparatuur.

Wat ook belangrijk is is de software versie van je TV en Ziggo GO, en wat en wanneer je precies voor problemen ervaart.

Woitet1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

In mijn andere post heb ik 't beter uitgelegd, gelukte me niet deze te verwijderen. 

 

Hoe moet ik het oplossen?

Sinds de nieuwe update werkt de app niet goed. 

Het laden duurt erg lang. Als je er in bent werkt het selecteren van bv tv gemist erg traag je moet meerdere keren drukken op je afstandsbediening.

Mocht je dan eindelijk iets heb geselecteerd gaat het afspelen haperend dus dat is niet kijk baar. Het is een philips 43pus6401 tv aangesloten dmv WiFi. Andere apps zoals viaplay, videoland, netflix werken correct.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Woitet1 Rond 9 juli 2022 volgt er een update voor de Ziggo GO app voor Android en Fire Stick TV. Onderstaande zaken worden met deze update opgelost. 

 

  • Android TV traagheid in het algemeen wordt verholpen
  • De EPG info en de verdwenen kanaalbalk wordt weer zichtbaar
  • Buffering op Chromecast voor live en Replay TV wordt opgelost
  • Het uitvallen van Chromecast na 2 uur wordt gefikst

Ik raad aan deze update af te wachten. Laat dan na 9 juli weten of het is opgelost. 

Woitet1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hopelijk werkt, kan er nu al enige tijd geen gebruik meer van maken. 

Woitet1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is de update al geweest, ik merk nog weinig verschil. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Woitet1 Ziggo GO App versie: 4.41.4617 staat live. Controleer dus of dit ook de Ziggo GO (TV) app versie is die jij momenteel gebruikt. Dan weet je zeker dat je de nieuwste versie geinstalleerd hebt. 

Woitet1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb hem geïnstalleerd en opnieuw ik ga ervan uit dat dan de nieuwste is. Hij werkt nog steeds traag en reageert vaak niet op de afstandbediening. Kan ik vorige versie niet weer terug zetten? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Woitet1,

 

Wat jammer om te lezen! We merken sinds de laatste update zeker wat verbeteringen, maar we houden uiteraard de performance strak in de gaten en hopen dit te blijven verbeteren. Het is helaas niet mogelijk om een vorige versie terug te zetten.

Uitgelicht topic