1
Vraag
2
Reacties
Oscarvana

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo tv online stopt constant

Ik heb geen tv en kijk Ziggo via mijn laptop.

Maar het is niet meer te doen.

Constant stopt het streamen. Waar het voorheen af en toe voorkwam is het nu bijna bij ieder programma dat ik start. En waar ik vroeger verder kon waar het programma was gebleven is nu de enige optie om helemaal opnieuw te beginnen. Zie bijlagen voor wat screenshots, en dit zijn er maar een paar. Ik zat bij een vriendin (andere stad)  en wilde testen of ik het probleem daar ook zou ervaren, en ja hoor. Ook weer een vastloper. Het maakt dus niet uit dat ik op een totaal ander netwerk, met andere internetprovider en andere laptop kijk. En het maakt ook niet uit of ik kijk via de app of via de browser.  Alleen via mijn mobiel via de app ervaar ik geen vastloper.

Extreem irritant om zo tv te kijken. Tijdens het WK voetbal gebeurde het ook bij live kijken, dus niet alleen bij uitgesteld kijken.

 

Laptop is een snelle 4K Lenovo 720. Ik heb het geprobeerd met Chrome, Edge en Firefox. Zelfde probleem. Geprobeerd op 2.4ghz en 5ghz en op verschillende vaste kanalen (ingesteld op router). Zelfde probleem. En via APP en browser.

Internetverbinding is snel genoeg om zonder problemen via teams met 150 man te vergaderen.

Aan de apparatuur kan het dus niet liggen.

 

Wat kan ik nog proberen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ziggo Go werk sowieso alleen optimaal in Edge 

In Edge je cookies verwijderen, cache leegmaken. 

Edge afsluiten, enkel secondes wachten 

Edge weer openen en inloggen in Ziggo Go

Bekijk in context

2 Reacties 2
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ziggo Go werk sowieso alleen optimaal in Edge 

In Edge je cookies verwijderen, cache leegmaken. 

Edge afsluiten, enkel secondes wachten 

Edge weer openen en inloggen in Ziggo Go

Oscarvana
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het lijkt te werken.

Wat ik nog moeten testen is of ik een programma voor het eind kan afbreken en later verder kijken. Op een gegeven moment lukte dat ook niet en moest ik na afbreken elke keer opnieuw beginnen. Het systeem onthield niet waar is was gebleven. Maar het kijken zelf gaat nu wel verder zonder stoppen.  Wel vreemd dat een gebruiker dit moet uitvoeren. Ik zag ook veel klachten hierover, dus dan zou je toch verwachten dat Ziggo dit op een andere manier oplost. Maar goed. 

Voor nu erg bedankt voor de tip!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic