Op telefonisch verzoek van ziggo medewerker maak ik dit topic aan, omdat hij er niet uit komt.
Al jaren maak ik gebruik van ziggo sport totaal dmv betaling via Apple . Ook nu heb ik een doorlopend abonnement lopen ( volgende termijn 30-10-2024) echter heb ik al een aantal weken geen enkele mogelijkheid om gebruik te maken van de app. Hij geeft een melding geen betaling of geen stream . Bij abonnement herstellen blijft hij laden maar gebeurt er niets . Ik heb de app al een keer verwijdert, inloggen uitloggen e.d. maar niets helpt. Heb al andere klanten voorbij zien komen met hetzelfde probleem en daarvoor is het kennelijk opgelost. Kunnen jullie mij hiermee ook helpen?
Link naar andere topic bij wie het opgelost is
https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ziggo-sport-totaal-geen-stream-betaling/td-p/1402889
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor het noteren van deze gegevens, @Wklerk . Ik heb je account voor deze maand een reset gegeven. Wil je uitloggen en daarna opnieuw inloggen? Hierna zal het account weer werken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een, en neemt contact hier op met u op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller helpen.
Ik heb ditzelfde probleem ook al minimaal een week.
@Wklerk een medewerker is op de hoogte en komt denk ik maandag op terug, de persoon die hier over gaat, kan ook zijn morgen, maar dat kunnen we alleen maar even afwachten.
Hopelijk morgen dan, want ik wil heel graag op de normale manier de Nascar race op Talladega bekijken. Anders word het net als vorige week weer een illegaal streampje.
Hallo Benjamin_van_so , wat irritant dat je ineens tegen dit probleem aanloopt. Goed dat je hierover een topic hebt aangemaakt. Ik hoor van mijn collega Rikst, dat zij jou al heeft geholpen afgelopen vrijdag. Ik ga er vanuit dat je hebt genoten van de wedstrijd op Talladega.
Mooi dat je ook gelijk bent aangehaakt in dit topic, @Wklerk . Ook jou gaan we hiermee helpen. Wil jij je gebruikersnaam / e-mailadres voor Ziggo Sport Totaal GO toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in je profiel? Deze gegevens zijn niet openbaar te zien voor onze leden. Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. Geef je gegevens op in deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)
Laat je het weten wanneer de gegevens zijn aangevuld door te reageren in dit topic? Alvast bedankt!
Hoi Meindert,
Dank je wel. Ik heb het ingevuld in het het aangegeven tekstveld.
Alvast bedankt!
Bedankt voor het noteren van deze gegevens, @Wklerk . Ik heb je account voor deze maand een reset gegeven. Wil je uitloggen en daarna opnieuw inloggen? Hierna zal het account weer werken.
Hoi Meindert,
Dank je wel!!! Het werkt weer, dank je.
Ik heb precies hetzelfde probleem, zou ik hiermee geholpen kunnen worden? Mijn betaling is op 7 oktober vernieuwd, dus de app zou het gewoon moeten doen.
Uiteraard gaan we jou ook helpen. Ik heb je hierover zojuist een privebericht gestuurd.
Hallo, ook ik heb een abonnement betaling via Apple. Het abonnement is vandaag 12-10-2024 verlengd echter krijg ik nu ook deze melding. Wil er iemand van Ziggo ook mij een reset geven zodat ik weer kan kijken?
Dus na deze maand heb je weer hetzelfde probleem?
@Reneep Dank voor je bericht! Kun je in de extra informatie van je Communityprofiel vermelden om welk account het gaat (e-mailadres/username) dan kunnen we dit verder onderzoeken.
Ik heb dit al ingevuld. Is dit niet te zien?
Hallo, ik heb een medewerker aan de telefoon gehad inmiddels en deze heeft het probleem verholpen. Ik kan nu weer kijken. Bedankt
@Paul Misschien handig slotje op topic voor verse topic’s
@Reneep Fijn dat je al contact hebt gehad met een van m'n collega's en dat het inmiddels is opgelost. Laat je het weten als wij nog ergens mee kunnen helpen?
@Dave Dank voor het doorgegeven! We passen dit direct aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.