1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
PeterKlaas

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo sport totaal app maakt geen verbinding.

Goedeavond, Ik heb al jaren een abonnement van ziggo sport totaal. Sind deze week maakt deze geen verbinding meer en krijg ik de foutmelding " afspelen mislukt er is iets mis gegaan: geen stream gevonden"

wat gaat er hier niet goed? kan iemand mij dit vertellen. de klanten service van Ziggo weet het ook niet en heeft mij verwezen naar deze community.

Gr Peter.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

Hey @PeterKlaas! Dat is zeker teleurstellend als het ''weer zou werken'', maar totaal niet werkt. Zou je je mailadres die je als gebruikersnaam gebruikt willen delen in je profiel? Dan kijk ik vanuit hier nog mee. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24842Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8107Likes

@PeterKlaas 

Hoe maak je verbinding met de Ziggo Go TV App en Ziggo Sport Free App, als je een VPN er op hebt, klopt dit, dan blokt hij de afbeeldingen.

Als je met de Ziggo Go TV App geen Ziggo internet hebt, blokkeert de app ook daar heb je Ziggo Internet voor nodig, de Ziggo Sport Free zou het wel moeten doen.

Sommige uitzendingen op Ziggo Sport Totaal klopt wel kan zijn dat dit gebeurt, neem aan dat je Cast of via Media Player.

Kan je iets meer update geven met wat voor Media Player of Smart TV, Google Android TV of AppleTV je dit hebt.

Of Telefoon/tablet.

Heb je ook al gedacht aan modem en de TV even stroomloos te maken, modem herstart en daarna TV en eventueel Media Box of Media Player.

PeterKlaas
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb al jaren KPN als provider en heeft de ziggo app altijd gewerkt. Ik stream van af mijn telefoon naar mijn tv via chromecast. Ook via de web Brouwrser kan ik geen verbinding krijgen met de teams. en als ik het via mobile data probeer krijg ik de zelfde fout meldingen.

Ik heb inmiddels mail contact gehad met ziggo en wat scherm afbeeldingen gestuurd met de fout meldingen, dus ik wacht nog even af.. bedankt voor je reactie .

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24842Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8107Likes

De Ziggo Go Free is voor alle providers maar de Android en Apple Tv versie niet, die kan alleen met Ziggo internet account omdat de accounts gekoppeld zijn aan het Ziggo modem IP en de Media Box Next.

Ziggo heeft de UEFA app wel free die zou gestreamd of bekeken moeten worden, wellicht storing bij 1 van de 2 KPN internet of Ziggo doorgifte.

PeterKlaas
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

volgens mij heeft het niets met ziggo of modem ofwelke provider dan ook. op mijn werk hebben we ziggo en dan krijg ik de zelfde meldingen en het werkt ook niet op mobile data. 

ziggo free werkt gewoon, het gaat om Ziggo sport totaal. 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 47Oplossingen
  • 162Likes

Hi @PeterKlaas

Wat vervelend dat Ziggo Sport ineens geen verbinding meer maakt! Goed dat je al verschillende apparaten en verbindingen hebt getest.  Ik lees dat je mailcontact met ons hebt gehad. Is hier nog iets uitgekomen? Kun je aangeven wat de status momenteel is?

PeterKlaas
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Krista,

Ik ben erg teleurgesteld. Er staat dat het probleem is opgelost, maar ik merk er helaas weinig van. Het werkt nog steeds niet zoals het zou moeten. Ik begrijp niet waarom dit zo lang moet duren. In de community lees ik dat meerdere abonnees met hetzelfde probleem zitten. Waarom kan dit niet sneller opgelost worden?

Ik hoop dat jij mij hierbij kunt helpen.

Alvast bedankt.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24842Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8107Likes

Misschien kan @Krista  dit aan @Alex  voorleggen dan is er een probleem met de App maar zoals ik zei, dit kan zowel bij Ziggo als bij KPN doorgifte liggen, maar we horen en zien het, ik houd het topic in de gaten.

PeterKlaas
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nogmaals, dit staat los van een doorgifte van een provider.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

Hey @PeterKlaas! Dat is zeker teleurstellend als het ''weer zou werken'', maar totaal niet werkt. Zou je je mailadres die je als gebruikersnaam gebruikt willen delen in je profiel? Dan kijk ik vanuit hier nog mee.