Gustav
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo sport totaal app (inloggen via Apple werkt niet)

Sinds gisteren is de nieuwe versie van Ziggo sport totaal app beschikbaar.

Er staat dat je opnieuw moet inloggen. Ik heb een abonnement via Itunes (Apple abonnement). Hierdoor is het niet mogelijk opnieuw in te loggen en live uitzendingen te bekijken. 

Als ik mij registreer dan kan ik alleen een nieuw abonnement afsluiten. (Wat ik al heb).

Bij de meeste app ontwikkelaars kan je rechtstreeks contact opnemen. Bij Ziggo blijkbaar niet....

1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 90Oplossingen
  • 172Likes

Hoi @Gustav ,
Welkom op de Community van Ziggo.

Sinds vanochtend is er een nieuwe update uitgebracht voor Ziggo Totaal Sport.

Voor de nieuwe update van Ziggo Sport Totaal GO geldt het volgende:

- Check of er een update is voor de app in de appstore.
Na de update dien je opnieuw in te logggen met je gegevens. Dit geldt ook voor de website: go.ziggosporttotaal.nl 

- De Windows app is vanaf komende week niet meer te gebruiken en krijgt ook geen nieuwe versie. De gebruikers krijgen de volgende melding te zien als de app openen: Let op: de Ziggo Sport Totaal GO app voor Windows werkt niet meer.
Wees gerust, want je kunt Ziggo Sport Totaal GO blijven gebruiken via je browser: https://go.ziggosporttotaal.nl/

De website werkt hetzelfde als de app, dus je hoeft niets te missen van Ziggo Sport Totaal.”

Op dit moment is men nog bezig met de app. Er zijn een aantal kleine problemen met de app.
Ik raad aan om dan ook nog even te wachten totdat alle functies weer werken.
Mijn excuses voor het ongemak. 

Uitgelicht topic