Over de update van Ziggo GO
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb voor 6 maanden een gratis abonnement op Ziggo sport golf, maar de ene dag is het wel zichtbaar in de ziggo go app en de andere dag niet.
ik zit in het buitenland, dus heb geen andere manier om tv te kijken.
Hoe krijg ik ziggo sport golf weer zichtbaar in de app?
Ik heb de app al afgesloten, en opnieuw geopend. Uitgelogd en opnieuw aangelogd, maar niks helpt…..
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is een storing in de koppeling tussen het abonnement en de Ziggo Go app.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Er is een storing in de koppeling tussen het abonnement en de Ziggo Go app.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
hoe kan die storing verholpen worden?
Dat wordt nu uitgezocht bij ziggo.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...