koop door ziggo gecertiverseerde tv kan er geen ziggo go app op.
geld kwijd en tv die ziggo app niet ondersteund .
klanten mislijding of nie.
kan ik effe vangen nee
leuk he
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke misleiding ?
Extra tv in huis | Televisie | Ziggo
Heb je een tweede tv in huis en wil je geen extra kabels of mediabox? Download de Ziggo GO app voor je tweede tv. De app is beschikbaar voor de volgende mediaplayers en smart-tv: Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV. Let op: de Ziggo GO app voor je tweede tv werkt alleen met een Ziggo netwerkverbinding.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke misleiding ?
Extra tv in huis | Televisie | Ziggo
Heb je een tweede tv in huis en wil je geen extra kabels of mediabox? Download de Ziggo GO app voor je tweede tv. De app is beschikbaar voor de volgende mediaplayers en smart-tv: Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV. Let op: de Ziggo GO app voor je tweede tv werkt alleen met een Ziggo netwerkverbinding.
charles 991 wrote:koop door ziggo gecertiverseerde tv kan er geen ziggo go app op.
kan ik effe vangen nee
leuk he
Misschien handig om te vertellen welk type TV je precies hebt?
@Steefb Ziggo Go werkt niet op een Samsung TV.
En
HereIsTom wrote:
En daarom android tv rood gemaakt.
charles 991 wrote:koop door ziggo gecertiverseerde tv kan er geen ziggo go app op.
kan ik effe vangen nee
leuk he
dat had je al kunnen uitzoeken voor je de tv aanschafte
je kunt op het community vinden op wat voor platform de ziggo go tv app werkt
Dat is dus een nadeel van de term Ziggo gecertificeerd. Zolang je binnen 14 dagen of bij aankopen op afstand( via internet) langer kan je het product ruilen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.