1
Vraag
2
Reageer en help mee
JordiM93

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO hapert op Tablet

Beste Ziggo,

 

Zojuist een Lenovo P11 tablet aangeschaft, uitgekomen in Januari 2021. Ziggo GO app op geïnstalleerd alleen hapert deze onwijs. Wat valt hier aan te doen?

 

Op een vorig forum had ik gelezen dat de Samsung tab A7 hier ook problemen mee ondervond. Wat was hier de oplossing?

 

 

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Werken andere apparaten wel goed op je wifi?

Welk modem heb je in gebruik?

Gebruik je ook de wifi van je modem of een andere wifizender?

JordiM93
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas doet zich dit enkel voor op de nieuw aangeschafte tablet. Je zou zeggen dan ligt het aan de tablet maar op vorige forums op ziggo had de Samsung Tab A7 hier ook last van...

JordiM93
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Even een update, als je het via google chrome afspeeld dan hapert die niet en dat is bij zowel Ziggo Go als Videoland.

Als je het afspeelt via de app dan gaat die haperen.

terpstek

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb inderdaad ook precies hetzelfde op een recent aangeschafte Galaxy Tab A7. Hetzelfde overigens ook met de NPO app. Op Tweakers kwam ik de link tegen naar een oudere versie van de Ziggo Go app (2.3.44), die geinstalleerd en nu loopt het beeld weer vloeiend. Het kan dus wel en hoop dat Ziggo dit ook leest en wellicht de app hierop kan aanpassen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @JordiM93 en welkom hier op onze Community, 

Wat rot om te lezen, ik kan mij voorstellen dat je baalt als je net een nieuwe tablet in huis hebt en de Ziggo Go app dan niet vloeiend werkt. Het klopt wat je had gevonden, de problemen die je ervaart komen overeen met de Samsung tab A7. We werken aan de oplossing voor dit probleem. Voor nu is de work around om gebruik te maken van de browser of zoals @terpstek aangeeft, een andere (oudere) versie van de app downloaden. 

Ik heb je melding doorgezet, dankjewel hiervoor!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic