Wiltenburg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go

Heb maximale abonnement

Maar ziggogo werkt niet.

Er staat heb abonnement nodig

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Wiltenburg en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum! Ik begrijp dat je de melding "Geen abonnement" te zien krijgt op het moment dat je inlogt in Ziggo Go. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zo te zien heb je nog geen Mijn Ziggo account aangemaakt op het klantnummer waaraan je abonnement gekoppeld staat. Zou je willen controleren met welke gegevens je op dit moment inlogt? 


 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Kan je ons iets meer informatie geven over de apparatuur die je gebruikt en waarmee en hoe je de foutmeldingen krijgt ? 

Android ? Apple , Tablet , computer , vast of via de wifi ? 

 

En log je wel in met je mijn Ziggo gebruikersnaam en wachtwoord ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Wiltenburg en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum! Ik begrijp dat je de melding "Geen abonnement" te zien krijgt op het moment dat je inlogt in Ziggo Go. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zo te zien heb je nog geen Mijn Ziggo account aangemaakt op het klantnummer waaraan je abonnement gekoppeld staat. Zou je willen controleren met welke gegevens je op dit moment inlogt? 


 

Uitgelicht topic