Weegschaal10%

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go veel storingen.

Ziggo go heeft veel storingen, verbreekt ineens de verbinding.

1200 melding.

Sinds de update is dit. Iedere dag.

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemiddag @Weegschaal10% en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je problemen constateert met de Ziggo GO app via de Chromecast! Ik begrijp uit je bericht dat je foutcode 1200 te zien krijgt een de melding dat de verbinding verbroken is. In het centrale topic op deze pagina lees je welke problemen m.b.t. de Ziggo GO app er op dit moment bekend zijn. Hier staat ook aangeven dat er de komende dagen gewerkt wordt aan een update voor de mobiele app met prestatieverbeteringen en ook verbeteringen m.b.t. Chromecast. 

Aanvullend: controleer overigens wel of de kwaliteit v.d.internetverbinding (wifi) in orde is, om ook een eventuele oorzaak daarmee uit te sluiten. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Reacties
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Weegschaal10%
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het gaat om de foutmelding met de chromecast in combination met verschillende types telefoon  android/ iPhone 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

is de chrome cast up-to-date ?

Weegschaal10%
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Chrome cast update zich zelf.

Gewoon een ander probleem aan de hand.

Ziggo heeft er gewoon geen antwoord op.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je al maar de link uit mijn vorige reactie gekeken ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemiddag @Weegschaal10% en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je problemen constateert met de Ziggo GO app via de Chromecast! Ik begrijp uit je bericht dat je foutcode 1200 te zien krijgt een de melding dat de verbinding verbroken is. In het centrale topic op deze pagina lees je welke problemen m.b.t. de Ziggo GO app er op dit moment bekend zijn. Hier staat ook aangeven dat er de komende dagen gewerkt wordt aan een update voor de mobiele app met prestatieverbeteringen en ook verbeteringen m.b.t. Chromecast. 

Aanvullend: controleer overigens wel of de kwaliteit v.d.internetverbinding (wifi) in orde is, om ook een eventuele oorzaak daarmee uit te sluiten. 

Uitgelicht topic