Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
romali
Level 2

Ziggo go werkt niet!

ziggo go app, Sorry we kunnen deze pagina niet vinden, al 2 dagen dat geklooi, wil op de laptop de Vuelta kijken niet dus. en als hij de pagina wel laat is het traag en met schokkende beelden.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Op welk apparaat, met welke systeemsoftware en versie?

0 Kudos
romali
Level 2
Topicstarter

Laptop, Windows 10

Als ik een ander tabblad open en een andere pagina open dan doet hij het even, maar zodra ik terug klik op Ziggo go, stopt hij er weer mee.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke browser gebruik je? Heb je daar ook ooit de app ingeladen?

Ik heb het zojuist met Edge geprobeerd met 3 tabbladen en geen uitval.

0 Kudos
romali
Level 2
Topicstarter

Firefox en Google Chrome

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wil je Edge eens proberen?

Daar lees ik geen problemen mee.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey goedemiddag @romali en welkom hier! 

We hebben al een poosje niet van je gehoord, heb je de laatste tip van Bert al uitgetest? Hoe gaat het als je gebruik maakt van de browser Edge? 

0 Kudos
romali
Level 2
Topicstarter

Werkt ook niet, het wordt denk ik tijd voor glasvezel, want dit schiet niet op 

0 Kudos
sl.hessing
Level 2

Hallo, de Cookies van derden blokkeren toestaan (tijdelijk) en de Browsegegevens wissen (Geschiedenis, cookies, cache en meer wissen behalve  je wachtwoorden en inloggegevens) en dan je ziggo Go op nieuw in loggen. en dan de Cookies van derden weer blokkeren.

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik kan mij voorstellen dat je aan overstappen denkt wanneer het maar niet wil werken, @romali
Zoals @Bert al aangaf, ervoer hij geen problemen. We moeten het in dit geval toch echt zoeken in de instellingen ben ik bang.

Heb je de tip van sl.hessing nog getest?

Daarnaast ben ik benieuwd of het op andere apparaten wel werkt. Heb je dit toevallig getest?
Ervoer je het op alle zenders of of programma's of was het enkel tijdens de Vuelta?

0 Kudos