Kimenanouk

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go werkt niet

Ik probeer ziggo go te activeren op mijn telefoon maar dit gaat niet zoals gehoopt! Ik kan wel inloggen maar krijg dan de melding dat dit niet in mijn abonnement zit! Terwijl ik het ziggo complete abonnement heb!

Iemand tips!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kimenanouk1

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Mariska, het is opgelost blijkt dat ik mijn oude abonnement nummer had gebruikt!

Nieuw account aangemaakt en alles werkt naar behoren!

Bekijk in context

12 Reacties 12
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ziggo kent Internet Compleet met alleen toegang tot kabeltv en  Tv Compleet+Internet Compleet met een Mediabox daarmee zou Ziggo Go moeten werken.

Kan je niet live kijken of is dit bij on demand content?

Kimenanouk
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan wel de films en programma's te zien, maar als ik deze af wil spelen krijg ik de melding dat dit niet in mijn abonnement zit!

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hoe lang heb je dit abonnement ?

Kimenanouk
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3 dagen

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dan zal een en ander nog niet volledig verwerkt zijn.

Kimenanouk
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok wacht ik het nog even af! Bedankt voor de reacties!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Kimenanouk 🙂 

Hoe staan de zaken ervoor? Kun je intussen al zonder problemen gebruik maken van Ziggo Go? 

Kimenanouk
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net nog even geprobeert maar krijg nog steeds de melding dat ik een abonnement nodig heb!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Morning @Kimenanouk

Dat duurt wel heel erg lang! Ik heb je abonnement onder de loep genomen en deze stond administratief nog niet helemaal juist, dit heb ik voor je aangepast. Binnen nu en maximaal 48 uur staat het juist en moet je gebruik kunnen maken van Ziggo Go. Laat je het aan ons weten? 🙂

Kimenanouk
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Mariska ik heb zelf ook nog even gekeken en heb het idee dat mijn oude abonnement nummer heb gebruikt om te registreren bij mijn ziggo! In plaats van het nieuwe! Ga dit vanavond even veranderen, ik laat het je weten als het gelukt is!

Gr.marc

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Oh super dat je hier al achter bent gekomen! Nu mag het zeker niet meer mislopen met het juiste klantnummer en het pakket wat goed staat. We zien je reactie wel weer verschijnen 🙂

Kimenanouk1

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Mariska, het is opgelost blijkt dat ik mijn oude abonnement nummer had gebruikt!

Nieuw account aangemaakt en alles werkt naar behoren!

Uitgelicht topic