1
Vraag
2
Reacties
Wariez

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go werkt niet meer

Ik heb nu TV van Ziggo. Ik heb bestelling gedaan voor  TV, internet en vaste telefoon en gisteren bericht gekregen dat e.e.a. wordt verzonden. Voor het bericht dat e.e.a. is verzonden werkte Ziggo Go nog. Later op de dag kreeg ik de volgende melding in de Ziggogo-app: Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken. Vandaag gebeld met de service afdeling. Op advies van de service afdeling het wachtwoord gewijzigd zonder resultaat. De service medewerker wist geen andere oplossing dan deze community. Ik wacht op een goede oplossing van Ziggo.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 347Oplossingen
  • 764Likes

Goedemorgen @Wariez

Welkom bij de Ziggo Community.

Het lijkt erop dat er achterliggend in de systemen ook wat is gewijzigd waardoor je wijziging invloed heeft op Ziggo GO.

Ik zie dat het nieuwe pakket vandaag wordt bezorgd. Mijn advies is om het pakket na ontvangst direct te installeren. Wacht hierna 24 uur voor de registratie in Ziggo GO.

Mocht je dan alsnog dezelfde melding ervaren, hoor ik graag van je.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59603Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14910Likes

Mogelijk dat er in de achtergrond al iets gewijzigd is, een Ziggo moderator kan dit zien.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 347Oplossingen
  • 764Likes

Goedemorgen @Wariez

Welkom bij de Ziggo Community.

Het lijkt erop dat er achterliggend in de systemen ook wat is gewijzigd waardoor je wijziging invloed heeft op Ziggo GO.

Ik zie dat het nieuwe pakket vandaag wordt bezorgd. Mijn advies is om het pakket na ontvangst direct te installeren. Wacht hierna 24 uur voor de registratie in Ziggo GO.

Mocht je dan alsnog dezelfde melding ervaren, hoor ik graag van je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates