1
Vraag
2
Reacties
Ger Boelen

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go werkt niet meer na wijzigen abonnementsvorm

Een aantal weken geleden heb ik mijn abonnement omgezet. Mediabox XL ingeleverd en terug naar CI module.
Nieuwe smartcard ontvangen. Geen nieuw klantnummer. So far so good. TV kijken geen probleem. Alleen kan ik nu niet meer ziggo go gebruiken. Ik krijg steeds de meldingen dat inloggen niet mogelijk is en dat ik het straks nog eens moet proberen. Om dit opgelost te krijgen heb ik op de verschillende apparaten (iPhone en iPad) de app verwijderd op de manier die in dit forum geadviseerd werd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft zich voordoen. Ook heb ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd. Probleem blijft. Gisteren uitgebreid gechat met een medewerker, maar uiteindelijk hierheen verwezen. Voor de duidelijkheid, ik kan inloggen op mijn ziggo en er is een goed werkende wifi

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ger Boelen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik weet niet wat er in de tussentijd gedaan om het probleem op te lossen, maar nu (15:28 uur) kan ik weer gebruik maken van ziggo go👏👍

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1662Likes

@Ger Boelen, merkwaardig zeg! Goed dat je daarom even aan de bel trekt, welkom. We gaan eens kijken wat er loos is.

Zou je de volgende zaken eens voor me willen kortsluiten?

- graag van je browsers de cache en cookies wissen

- open ZiggoGo eens via deze link, liefst middels een laptop of pc. 

- na het inloggen, zie je links wel staan ''TV & Replay'' en zoja, wat zie je als je daarop klikt?

 

Wil je me laten weten wat het resultaat is? 

Ger Boelen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb van de browser zoals gevraagd de cache en de cookies gewist en Ziggo go via de link geopend. Bij TV & replay zie ik een overzicht wat er op alle zenders te zien is. Kan echter nog steeds niet inloggen. Weer de bekende melding om het straks nog eens te proberen

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1662Likes

@Ger Boelen heel bijzonder. Wil je nog éénmaal je wachtwoord voor ZiggoGo wijzigen? Dat gaat via Mijn Ziggo (gegevens zijn identiek).

Wacht daarna eens enkele uren en meld dan nog eens wat je te zien krijgt. Probeer desnoods eens een andere browsers. Houd ons gerust op de hoogte! 

Ger Boelen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb mijn ww weer gewijzigd en zal om een uur of 7 op verschillende browsers (indien nodig) inloggen. Ik houdt jullie dan wel op de hoogte

Ger Boelen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb na het wijzigen van mijn wachtwoord zojuist met 3 verschillende browsers (safari, firefox en google chrome) geprobeerd de ziggo-go app te openen, maar telkens dezelfde "inloggen is nu niet mogelijk, probeer......" melding. Ik heb ook bij de verschillende browsers de cookies verwijderd en de cache leeggemaakt.

Ger Boelen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat de status van mijn "probleem" nu is?

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @Ger Boelen ik zie inderdaad dat er vandaag geen moderator heeft gereageerd. Ik geef ze daar even een 'schopje' en dan komt er vanzelf wel weer iemand van Ziggo langs. @Jacob heb je nog zin in deze kwestie? Zo niet, wil je dan een van je collega's vragen? 😉

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Ger Boelen. Dank voor het opnieuw delen van de bevindingen, wel onwijs balen dat het niet geholpen heeft. Nu moet die oplossing er natuurlijk alsnog zo snel mogelijk komen. Daarvoor kom ik graag in actie. Ik wil dit nu intern verder voor je doorzetten, kan je hiervoor nog aangeven;

- welke iOS versie je hebt op de Ipad/Iphone?

- welke softwareversie van de ZiggoGo app je hebt? 

 

Ik hoor graag van je!

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

dank @Monica ! Jacob trok dit niet meer zie ik ... 😉

Ger Boelen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,
Op de iPad staat 14.7.1 (14.8) wordt vannacht geïnstalleerd. Op de iPhone 14.8

Ger Boelen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik weet niet wat er in de tussentijd gedaan om het probleem op te lossen, maar nu (15:28 uur) kan ik weer gebruik maken van ziggo go👏👍

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Misschien toch de magische hand van een moderator @Ger Boelen En als dat het niet is, is het een wonder! 😀

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Super om te horen @Ger Boelen

Wat er nu precies is gebeurd komen we denk ik niet meer achter, maar jij kunt weer kijken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic