heinie
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go werkt niet meer in browser

Sinds 2 dagen kan ik geen Ziggo Go op mijn iMac meer gebruiken. ik krijg bij alle browsers die ik probeer (Safari, Google Chrome, Firefox) melding dat ik de browser moet updaten. ik heb voor alle browsers de laatste versie. Iemand een oplossing hiervoor? Het lijkt wel dat dit speelt sinds dat mijn Mediabox is ge-update.

 

Alvast dank,

Heinie

9 Reacties 9
Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 495Reacties
  • 12Oplossingen
  • 73Likes

heb je geen mogelijkheid om de app te installeren? misschien dat je dan wel zonder problemen kan kijken. 

Mevrouw Sophia
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen dan op een chromebook.

App werkt ook niet, zelfde melding.

(Safari, Google Chrome, Firefox) melding dat ik de browser moet updaten. ik heb voor alle browsers de laatste versie. Iemand een oplossing hiervoor?

HeMoMiTi
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb hetzelfde probleem op een chromebook. Browser is up-to-date. Wie heeft een oplossing.

heinie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bestaat die app ook voor een iMac? ik zie alleen iphone en ipad

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3764Reacties
  • 349Oplossingen
  • 686Likes

Hi All! 

Wat vaag dat jullie van de 1 op de andere dag deze melding krijgen en geen gebruik kunnen maken van Ziggo Go in de browser. Ik ben zelf aan het testen geslagen en kan dit probleem op dit moment niet reproduceren.

Ervaren jullie nog steeds problemen met alle browsers? En lukt het wel op via een ander apparaat/de app gebruik te maken van Ziggo Go? 

HeMoMiTi
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg nog steeds de melding "updaten noodzakelijk" op mijn chromebook. Op mijn telefoon kan ik gewoon de ziggo go app gebruiken. 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3764Reacties
  • 349Oplossingen
  • 686Likes

Thanks voor je reactie @HeMoMiTi, ik heb het voor jullie doorgezet en om het verder uit te laten zoeken heb ik jullie gegevens nodig. 

@Mevrouw Sophia alleen jouw gegevens heb ik nog niet! Als je deze kunt toevoegen aan je profiel op deze pagina en hier laat weten wanneer dit is gebeurt dan kan ik ermee aan de slag. 

SiebjeM
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ervaar precies dezelfde problemen met mijn chromebook.... graag een oplossing!

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Hoi @SiebjeM Ik snap dat je graag een oplossing wilt. Ik heb je melding ook doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling zodat zij dit verder kunnen onderzoeken.

Uitgelicht topic