heinie

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo go werkt niet meer in browser

Sinds 2 dagen kan ik geen Ziggo Go op mijn iMac meer gebruiken. ik krijg bij alle browsers die ik probeer (Safari, Google Chrome, Firefox) melding dat ik de browser moet updaten. ik heb voor alle browsers de laatste versie. Iemand een oplossing hiervoor? Het lijkt wel dat dit speelt sinds dat mijn Mediabox is ge-update.

 

Alvast dank,

Heinie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor jullie reacties! Bij deze heb jullie antwoorden doorgezet 🙂

Er is ondertussen ook nieuws @heinie  en @HeMoMiTi: we lezen dat de browser updaten via chrome://settings/help helpt. Updaten vanuit Firefox help of de smartphone app installeren (dus niet de web app uit de browser) mag ook als je een andere browser dan Chrome gebruikt.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

heb je geen mogelijkheid om de app te installeren? misschien dat je dan wel zonder problemen kan kijken. 

Mevrouw Sophia

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen dan op een chromebook.

App werkt ook niet, zelfde melding.

(Safari, Google Chrome, Firefox) melding dat ik de browser moet updaten. ik heb voor alle browsers de laatste versie. Iemand een oplossing hiervoor?

HeMoMiTi

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb hetzelfde probleem op een chromebook. Browser is up-to-date. Wie heeft een oplossing.

heinie
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

bestaat die app ook voor een iMac? ik zie alleen iphone en ipad

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5731Posts
  • 596Oplossingen
  • 3310Likes

Hi All! 

Wat vaag dat jullie van de 1 op de andere dag deze melding krijgen en geen gebruik kunnen maken van Ziggo Go in de browser. Ik ben zelf aan het testen geslagen en kan dit probleem op dit moment niet reproduceren.

Ervaren jullie nog steeds problemen met alle browsers? En lukt het wel op via een ander apparaat/de app gebruik te maken van Ziggo Go? 

HeMoMiTi

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg nog steeds de melding "updaten noodzakelijk" op mijn chromebook. Op mijn telefoon kan ik gewoon de ziggo go app gebruiken. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5731Posts
  • 596Oplossingen
  • 3310Likes

Thanks voor je reactie @HeMoMiTi, ik heb het voor jullie doorgezet en om het verder uit te laten zoeken heb ik jullie gegevens nodig. 

@Mevrouw Sophia alleen jouw gegevens heb ik nog niet! Als je deze kunt toevoegen aan je profiel op deze pagina en hier laat weten wanneer dit is gebeurt dan kan ik ermee aan de slag. 

SiebjeM

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ervaar precies dezelfde problemen met mijn chromebook.... graag een oplossing!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5154Posts
  • 484Oplossingen
  • 1647Likes

Hoi @SiebjeM Ik snap dat je graag een oplossing wilt. Ik heb je melding ook doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling zodat zij dit verder kunnen onderzoeken.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @SiebjeM,@heinie & @HeMoMiTi ,

Het onderzoek is nog in volle gang. Kunnen jullie de volgende vragen nog beantwoorden, dan kunnen we dat terugkoppeling aan de afdeling die dit probleem onderzoekt:

  

Device (IMac/Chromebook):
Wat ervaar je precies en sinds wanneer:

Wat kun je niet bekijken:
Wat is er gedaan om op te lossen: welke browsers zijn er getest en werkt het na een cache clean we weer? 

HeMoMiTi

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Device: acer chromebook. Probleem ervaar ik sinds ongeveer een maand. Daarvoor heb ik hem een tijd niet gebruikt (diverse maanden) 

Probleem: Bij het openen van Ziggo go krijg ik een zwart vlak met daarop de melding: "UPDATEN NOODZAKELIJK -- Deze browser of browserversie wordt niet meer ondersteund. Update de browser of gebruik een andere compatibele browser". Ik gebruik Chrome OS versie 76.0.3809.136 (Officiele versie) (64-bits) en is up-to-date.

Gedaan:  Cache verwijderd. Verder niets. Het werkte in het verleden en ik ben niet zo iemand die allerlei dingen gaat aanpassen waar ik verder geen verstand van heb.

heinie
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ha Erik,

 

Ha Erik,

 

Ik heb een iMac, OS X Yosemite, ik heb alle browsers geprobeerd: Google Chrome, Firefox, Explorer, Safari. bij alle browsers krijg ik de melding dat de browser niet meer wordt ondersteund of ge-update moet worden. ik heb voor alle browsers de laatste update. cache gewist. werkt nog steeds niet. Ziggo Go werkte altijd goed op mijn iMac maar sinds de update van de Mediabox niet meer. maandprijs is omhoog gegaan, maar functionaliteit omlaag. jammer

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor jullie reacties! Bij deze heb jullie antwoorden doorgezet 🙂

Er is ondertussen ook nieuws @heinie  en @HeMoMiTi: we lezen dat de browser updaten via chrome://settings/help helpt. Updaten vanuit Firefox help of de smartphone app installeren (dus niet de web app uit de browser) mag ook als je een andere browser dan Chrome gebruikt.

Uitgelicht topic