BNvanHoek

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go werkt niet en zegt Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan

Ligt dat aan mij?

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @BNvanHoek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Aan wie zal het liggen, dat weet ik ook niet. Maar waarop werkt Ziggo GO niet? Op je telefoon of een tablet of op de computer? En heb je wel de laatste update van de app, heb je de app er al eens afgehaald en opnieuw geïnstalleerd? Eigenlijk zou ik wel wat meer willen weten voor ik je verder kan helpen. 

Het kan natuurlijk ook zijn dat het probleem al is opgelost. Ik zie dat je 2 weken geleden de vraag hebt geschreven. Is het al opgelost?

scennix

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb zelfde probleem, ziggo Go werkt op de vaste computer maar de laptop geeft steeds de oeps melding

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @BNvanHoek! We zijn inmiddels flink wat dagen verder. Speelt het probleem nog steeds bij je of is het inmiddels weer in orde?

 

@scennix, goed dat je je hier ook komt melden als je hetzelfde probleem ervaart. Ervaar je hetzelfde probleem ook in een andere internetbrowser op je laptop?

scennix

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja, op mijn laptop werkt het nergens. toen straks nog wel toen ik voor het eerste inloggde. kon toen gewoon inloggen op mijn ziggo go account. daarna laptop opnieuw opgestart en deed het niet meer. op computer (windows 10 64bit) en iPhone (iOS 13 vgm?) geen problemen. laptop draait op windows 10 home 32bit

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey @scennix

Dat is irritant! Dan moeten we gaan kijken hoe we dit op kunnen lossen. Welke browsers heb je allemaal getest? En maakt het verschil als je de cache leegt of maak je gebruik van een VPN verbinding? Is het voor jou ook mogelijk om te checken of het wel lukt op een ander (wifi) netwerk? We horen graag weer van je!

Uitgelicht topic