1
Vraag
2
Reageer en help mee
flashin

Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go werkt al maanden niet meer.

Ik heb meermaals contact gehad met Ziggo klantenservice, via chat en telefoon. Maar ondanks vriendelijk contact wordt er niks opgelost of verholpen.. Het werkt allemaal vanaf maart (!) niet. Waar betaal je dan voor?

 

Eerder op dit forum heb ik dit zelfde verhaal ook gepost: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Geen-toegang-ziggo-go/td-p/942675

 

In de Ziggo GO update van 8 juni staat:

  • Onterechte "Neem een abonnement"-melding is opgelost

Maar deze melding komt bij mijn account nog steeds voor. Ben er nu onderhand wel een beetje klaar mee en neig naar opzeggen en overstappen. (na ruim 10 jaar klant te zijn...) 

 

Wie kan dit nu eens oplossen???

14 Reacties 14
flashin
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ter aanvulling: verschillende browsers, apparaten.. Wachtwoord resets. 24 uur wachten.. Profiel updates.. Apps opnieuw installeren. Maakt allemaal niks uit en is al gedaan.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6601Posts
  • 753Oplossingen
  • 2621Likes

Hi @flashin,

 

Wat een extreem zure situatie dat dit zó lang moet duren. Omdat je dit al sinds maart ervaart, staat dit los van de nieuwe update die in juni is verschenen en is er dus iets anders aan de hand. Ik heb je allereerst voor de zekerheid een privébericht gestuurd over je gegevens.

 

Een andere vraag die ik nog heb: Werkt het sinds maart aaneengesloten niet? Ik zie namelijk een log van mijn collega dat het op 30 mei opgelost zou zijn, heeft het toen wel even gewerkt?

flashin
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt! Het heeft een aantal dagen gewerkt, dus dat was mooi.

Daarna volgde er volgens mij een update van de app, en was het weer hetzelfde. Sindsdien is het niet meer gelukt helaas...

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6601Posts
  • 753Oplossingen
  • 2621Likes

Helder! En welke foutmelding krijg je op dit moment? Het inloggen lukt wel altijd, maar je krijgt bij elk kanaal te zien dat je een abonnement moet nemen?

 

En om toch nog even volledig uit te sluiten (hier is eerder een issue mee geweest): Wil je naar eens naar profiel > instellingen > zenders (of favoriete zenders, de benaming verschil). Wat zie je hier, heb je de mogelijkheid om de zenderlijst te resetten/herstellen?

flashin
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ha Alex!

 

Ik moest nog even reageren, had je reactie niet meer gelezen of gezien.

 

Inloggen lukt dus. 

 

Op iPhone app en www.ziggogo.tv:

- Bij TV KIJKEN : Please try again later

- Via tv gids bij een zender: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

- Profiel > instellingen > favoriete zenders: lege lijst, mogelijkheid om een profiel aan te maken. Hierna bij de zenderlijst overal een knop: "GEEN ABONNEMENT OP". 

 

Zie bijlagen voor wat ik zie en kan (niet erg veel dus).

 

Kan je hier iets mee?

 

Hoor het graag! 

flashin
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tot op heden functioneert het nog steeds niet.. 

 

Is er iets van nieuws? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6601Posts
  • 753Oplossingen
  • 2621Likes

Hi @flashin,

 

Dit is vorige week doorgezet naar een specialist, maar zie nog geen nieuwe update. Ik heb navraag hierover gedaan, sorry dat het zo lang duurt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6601Posts
  • 753Oplossingen
  • 2621Likes

Hi @flashin, slecht nieuws: Het ticket is gesloten omdat er niets in de data gevonden kon worden. Al je gegevens staan goed en zijn 'in sync' met je account. Toch even voor de zekerheid: Je ziet nog steeds hetzelfde? Een rechtstreekse link zoals deze werkt ook niet?

flashin
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,

Het is nog steeds niet goed. Directe link werkt ook niet.

Ik heb nog steeds "Een abonnement nodig om dit te bekijken.", "Please try again", etc....

 

Weer even getest in een aantal browser, met cache, service workers, etc zoveel mogelijk gewist. De mobiele app ook getest op iphone.

 

Dus, wat nu? Hoe verder? 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6601Posts
  • 753Oplossingen
  • 2621Likes

Wat een gebed zonder end 😞 We zijn inmiddels wel wat anders op het spoor, waardoor het mogelijk komt. Daarvoor ben ik benieuwd naar het volgende: Maak je ook gebruik van digitale TV en zo ja, op welke manier? (Bijv. Mediabox Next of iets anders)

flashin
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,

Even afwezig geweest, maar dank voor je update weer.

Yes ik maak gebruik van de Mediabox Next. Het werkt sinds de overstap eigenlijk niet goed meer.

Ik ben volgens mij in 1x overgestapt van:

- Particulier naar zakelijk

- Gewone decoder naar mediabox next

Helpt deze informatie? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14454Posts
  • 1169Oplossingen
  • 4441Likes

@flashin Hartelijk dank voor je reactie met de extra informatie. Ik heb het idee dat er toch iets misgaat in de achterliggende systemen waardoor de Ziggo GO app niet het tv abonnement "ziet" wat hoort bij de Mediabox Next. Op dit moment zie ik dat je Zakelijk Internet Extra hebt, alleen welk TV abonnement zou je moeten hebben? 
Ik ga hier dan gelijk voor je achteraan om ervoor te zorgen dat hierop z.s.m actie ondernomen wordt zodat het online tv kijken ook werkt. 

flashin
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Paul,

 

Ik heb Zakelijk Internet Complete Xtra, dus met interactieve tv en next 🙂 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14454Posts
  • 1169Oplossingen
  • 4441Likes

@flashin Dankjewel voor de aanvulling! Ik zorg ervoor dat hierop actie ondernomen wordt en laat het aan jou weten zodra ik een terugkoppeling heb. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates