1
Vraag
2
Reacties
thijsroelofs

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go via chromecast onwijs traag

Hallo, Ik heb de ziggo go tv app op mijn chromecast geïnstalleerd om zo op mijn 2e tv ziggo te kunnen kijken. Echter na 1 week goed functioneren, werkt de app nu niet meer. Hij start onwijs traag op en geeft foutmeldingen danwel haperend beeld bij het afspelen. Andere apps via de chromecast zoals YouTube spelen wel goed content af. Diagnose via de ziggo go app geeft aan dat alles prima zou moeten werken. Het volgende heb ik reeds geprobeerd, zonder succes:

1. Chromecast uit en aan

2. Ander wifi netwerk chromecast 

3. Ziggo go tv app opnieuw geïnstalleerd 

4. Ziggo klantenservice gebeld, moest maar wachten op een update vd app...

5. Op andere devices de app gebruikt, werkt prima.

 

Iemand nog ideeën?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

Probeer een reset, terwijl ie in de tv zit. Zit een knopje op de cc.

Of staat Bluetooth soms aan ? Kan die klachten geven.

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

heb je de chromecast ook al 30 seconde van de stroom gehad?

thijsroelofs
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja gedaan, helaas zonder resultaat...

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

5. Welke andere device's de AndroidTV versie dus Ziggo Go TV op een Chromecast met Google tv/AndroidTV kan je niet echt vergelijken met de Ziggo Go app op een tablet of smartphone. De hardware is al anders.

 

4. Wat een vreemde reactie van de klanten service.

thijsroelofs
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

5. ok, idd op telefoon en laptop geprobeerd. Daar werkt de app wel...

 

4. Daar kom ik idd niet verder mee. 

 

Nog tips?

Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

Probeer een reset, terwijl ie in de tv zit. Zit een knopje op de cc.

Of staat Bluetooth soms aan ? Kan die klachten geven.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@thijsroelofs  schreef:

 

Nog tips?


Wel een aanvullende vraag bij 2 het andere netwerk bedoel je daarmee 5ghz in plaats van 2,4 ghz?

Ik ken de nieuwe chromecast niet goed genoeg, hoeveel apps staan daarop geinstalleerd is er genoeg vrije geheugen ruimte.

Welke foutmeldingen gaat het om? Het meest voor de handliggende is een drukke wifi verbinding, of een te zwaarbelast apparaat, waar Netflix of Youtube het nog goed doen, laat Ziggo Go al snel problemen zien.

thijsroelofs
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De reset vd chromecast werkt tot nu toe, snelheid is terug. Hopelijk blijft het ook werken. Dank voor de tip!

Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

Fijn voor je dat de reset heeft geholpen. Leuk zou zijn als je daarvoor nog een like zou geven !

thijsroelofs
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Done!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic