1
Vraag
2
Reageer en help mee
Suradj

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go tv bekijken op een Andriod TV

Als ik op mijn Andriod TV (Versie 7.1.2.) naar mijn ziggo go app ga en daar iets wil bekijken krijg ik de melding dat video niet afspeelt kan worden.

14 Reacties 14
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Bekijk je het via een Ziggo verbinding? Het is namelijk alleen mogelijk via een Ziggo netwerk, zie hier voor meer informatie: Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Suradj
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja ik kijk thuis via mijn Ziggo verbinding.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

En je gebruikt geen VPN? Anders zou ik het zo niet weten, ik heb namelijk zelf geen Android TV.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Mogelijk heeft de TV of de app een update nodig, verder zou ik het ook niet weten, hoe is de TV verbonden bedraad via de Connectbox of via wifi?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Geef eens merk en type tv door.

Ik heb het idee dat Android Tv op minder gangbare  (goedkope) merken slecht werkt.

Suradj
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee. Gebruik geen VPN 

Suradj
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App paar dagen geleden geïnstalleerd via playstore en is bekabeld verbonden met connectbox 

Suradj
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Type : M8S PRO L

Versie: 7.1.2

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @Suradj en welkom terug op de Community!

Wat gek dat je deze melding krijgt. Wat is het merk van het apparaat? En het type is M8S Pro L? Welke versie Ziggo GO is geïnstalleerd? En start je content op de TV (box) zelf? Of probeer je vanaf een smartphone/tablet te streamen naar de TV (box)? Ervaar je ook problemen met Movies & Series content? Of Replay? Laat het ons weten!

Suradj
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent,

 

Zie hieronder antwoorden op je vragen:

Merk: MECool
Type: M8S Pro L
Andriod versie: 7.1.2

Ziggo GO TV App versie 4.31.10

Start content op Andriod TV Box

Zowel bij TV Kijken als bij TV Replay krijg ik onderstaande melding
Helaas is er een probleem opgetredenbij het afspelenvan de video.Probeer het nog eens

Afspelen trailer bij Movies&Series lukt ook niet

 

mvg

Suradj

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

OS:Android TV 7.1.2 OS
CPU:Amlogic S912 64 bit Octa coreARM Cortex-A53 CPU tot 2 GHz
GPU: ARM Mali-T820MP3 GPU tot 750 MHz (DVFS)

 

Bovenstaande vond ik hier mogelijk dat de processor het probleem is. De fout melding lijkt op een probleem op het TV platform zelf te duiden, mischien helpt een keer uit en inloggen.

Suradj
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Rowi,

 

uit en inloggen ook al geprobeert, maar heeft niet geholpen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Jeetje, wat is er al veel getest @Suradj! Heeft het eerder op deze tv wel gewerkt of dit de eerste keer dat je de app gebruikt?

Suradj
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eerste keer da ik app gebruikt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic