Hoe krijg ik de ziggo go tv app op mijn ziggo gecertificeerde smart tv geïnstalleerd? Ik heb het geprobeerd via de uitleg op de site, maar ik kom er niet uit. Daar staat dat je het via een laptop of pc moet installeren, maar dit is bij mijn laptop niet mogelijk. Iemand DE tip voor mij??
Opgelost! Ga naar oplossing.
U kunt direct via een coax kabel en de DVB-C tuner naar de ongecodeerde kanalen kijken met deze TV. Dan is wel een coax kabel naar de TV nodig.
Het model is Ziggo geschikt voor een CI module. Dan zijn de gecodeerde kanalen ook mogelijk.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/ci-modules
Ps is een H of een F
De F is inderdaad geschikt er bestaat ook een model met een H. Die kent Ziggo niet, dat verschil in letter kan van belang zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke tv heb je? Voor ziggo go op je tv dient deze tv het androidTV besturingssysteem te hebben.
Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv
Ziggo gecertificeerd wil nog niet zeggen dat ziggo go voor je tv beschikbaar is.
Ziggo gecertificeerd wil zeggen dat een ci+ module werkt.
Ik snap je ''laptop of pc'' gedeelte niet, dat staat hier buiten.
Merk ok
Zo staat het op de site wat ik probeer te doen via laptop
Het budget merk van de MM, puur ter informatie.
Welk specifiek model deze moet zoals geschreven is gebaseerd zijn op Android TV.
De TV heeft dan de playstore aan boord en daar kunt u de geschikte app versie downloaden.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ziggo.tv&hl=nl
Als u bovenstaande website op een PC opent, en kiest voor installeren zou u de TV in het lijstje met geschikte apparaten moeten zien verschijnen. Dat zou niet nodig moeten zijn zoals al is genoemd.
Bedoeld u de Ziggo website of van de winkel?
Om je verder te helpen heeft @Steefb gevraagd om welk merk en type TV het gaat.
Ik weet eigenlijk niet beter dan dat het installeren van apps op een smart-TV gebeurt op de TV zelf, via het menu waar je apps kunt installeren. Het spreekt voor zich dat je TV wèl verbonden moet zijn met het internet.
Ik heb nog nergens een playstore kunnen ontdekken, staat wel market met diverse apps, maar staat ziggo niet bij
Ik ga het morgen nog eens bekijken, mijn dochter slaapt nu al dus Jan nu niet bij de tv bedankt voor de reactie
Het enige relevante is dat u inderdaad een Mijn Ziggo account nodig hebt om aan te melden in de Ziggo Go TV app, ter herhaling de app zelf installeert u via de TV zelf zoals genoemd bij stap 3.
@aenr.haan schreef:Ik heb nog nergens een playstore kunnen ontdekken, staat wel market met diverse apps, maar staat ziggo niet bij
Dan is het mogelijk geen smart TV gebaseerd op Android, daar is het volledige typenummer voor nodig.
Het is de volgende tv
OK ODL32641H-DIB SMART
@aenr.haan schreef:Het is de volgende tv
OK ODL32641H-DIB SMART
Bespaar u de moeite dit model is niet gebaseerd op Android zo er ik dit vind bij de specificaties.
Deze tv zal niet over het androidTV besturingssysteem beschikken. Ziggo go is dan niet te installeren.
OK. ODL32641F-DIB kopen? | MediaMarkt
Oke duidelijk, dan heb ik het ziggo gecertificeerd niet goed begrepen, en ook het smart gedeelte niet goed genoeg bestudeerd helaas, dan moeten we toch op een andere manier tv moeten kijken. Heel gartrlijk dank voor alle reacties!!
U kunt direct via een coax kabel en de DVB-C tuner naar de ongecodeerde kanalen kijken met deze TV. Dan is wel een coax kabel naar de TV nodig.
Het model is Ziggo geschikt voor een CI module. Dan zijn de gecodeerde kanalen ook mogelijk.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/ci-modules
Ps is een H of een F
De F is inderdaad geschikt er bestaat ook een model met een H. Die kent Ziggo niet, dat verschil in letter kan van belang zijn.
Je zou het nog kunnen proberen via de webbrowser..ga je naar ziggogo en inloggen..mijn lg word niet ondersteund..maar mijn Samsung wel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.