1
Vraag
2
Reacties
aenr.haan

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go tv app

Hoe krijg ik de ziggo go tv app op mijn ziggo gecertificeerde smart tv geïnstalleerd?  Ik heb het geprobeerd via de uitleg op de site, maar ik kom er niet uit. Daar staat dat je het via een laptop of pc moet installeren,  maar dit is bij mijn laptop niet mogelijk. Iemand DE tip voor mij??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U kunt direct via een coax kabel en de DVB-C tuner naar de ongecodeerde kanalen kijken met deze TV. Dan is wel een coax kabel naar de TV nodig.

Het model is Ziggo geschikt voor een CI module. Dan zijn de gecodeerde kanalen ook mogelijk. 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/ci-modules

 

Ps is een H of een F

De F is inderdaad geschikt er bestaat ook een model met een H. Die kent Ziggo niet, dat verschil in letter kan van belang zijn.

 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Welke tv heb je? Voor ziggo go op je tv dient deze tv het androidTV besturingssysteem te hebben.

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Steefb_0-1653588243832.png

 

 

Ziggo gecertificeerd wil nog niet zeggen dat ziggo go voor je tv beschikbaar is.

Ziggo gecertificeerd wil zeggen dat een ci+ module werkt.

 

Ik snap je ''laptop of pc'' gedeelte niet, dat staat hier buiten.

aenr.haan
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Merk ok

aenr.haan
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zo staat het op de site wat ik probeer te doen via laptop

 

aenrhaan_1-1653589463904.png

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het budget merk van de MM, puur ter informatie.

 

Welk specifiek  model  deze moet zoals geschreven is gebaseerd zijn op Android TV.

De TV heeft dan de playstore aan boord en daar kunt u de geschikte app versie downloaden.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ziggo.tv&hl=nl

 

Als u bovenstaande website op een PC opent, en kiest voor installeren zou u de TV in het lijstje met geschikte apparaten moeten zien verschijnen. Dat zou niet nodig moeten zijn zoals al is genoemd.

 

Bedoeld u de Ziggo website of van de winkel?

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Om je verder te helpen heeft @Steefb  gevraagd om welk merk en type TV het gaat.

Ik weet eigenlijk niet beter dan dat het installeren van apps op een smart-TV gebeurt op de TV zelf, via het menu waar je apps kunt installeren. Het spreekt voor zich dat je TV wèl verbonden moet zijn met het internet.

aenr.haan
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nog nergens een playstore kunnen ontdekken, staat wel market met diverse apps, maar staat ziggo niet bij

Ik ga het morgen nog eens bekijken, mijn dochter slaapt nu al dus Jan nu niet bij de tv  bedankt voor de reactie

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het enige relevante is dat u inderdaad een Mijn Ziggo account nodig hebt om aan te melden in de Ziggo Go TV app, ter herhaling de app zelf installeert u via de TV zelf zoals genoemd bij stap 3.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@aenr.haan  schreef:

Ik heb nog nergens een playstore kunnen ontdekken, staat wel market met diverse apps, maar staat ziggo niet bij


Dan is het mogelijk geen smart TV gebaseerd op Android, daar is het volledige typenummer voor nodig.

aenr.haan
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is de volgende tv

OK ODL32641H-DIB SMART

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@aenr.haan  schreef:

Het is de volgende tv

OK ODL32641H-DIB SMART


Bespaar u de moeite dit model is niet gebaseerd op Android zo er ik dit vind bij de specificaties.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

Deze tv zal niet over het androidTV besturingssysteem beschikken. Ziggo go is dan niet te installeren.

OK. ODL32641F-DIB kopen? | MediaMarkt

 

Steefb_1-1653590906524.png

 

 

aenr.haan
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oke duidelijk, dan heb ik het ziggo gecertificeerd niet goed begrepen, en ook het smart gedeelte niet goed genoeg bestudeerd helaas,  dan moeten we toch op een andere manier tv moeten kijken. Heel gartrlijk dank voor alle reacties!!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U kunt direct via een coax kabel en de DVB-C tuner naar de ongecodeerde kanalen kijken met deze TV. Dan is wel een coax kabel naar de TV nodig.

Het model is Ziggo geschikt voor een CI module. Dan zijn de gecodeerde kanalen ook mogelijk. 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/ci-modules

 

Ps is een H of een F

De F is inderdaad geschikt er bestaat ook een model met een H. Die kent Ziggo niet, dat verschil in letter kan van belang zijn.

 

Daniëlle44

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je zou het nog kunnen proberen via de webbrowser..ga je naar ziggogo en inloggen..mijn lg word niet ondersteund..maar mijn Samsung wel 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic