In mijn ziggo go app verschijnt het cast symbool en ik kan dus streamen naar Android tv van iPhone 13, mijn vrouw heeft exact hetzelfde toestel Wi-Fi-netwerk en in dezelfde ziggo go app ingelogd en bij haar is streamen niet mogelijk omdat cast symbool niet verschijnt. Hoe moeten we dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
telefoon opnieuw opstarten als dat niet werkt modem uit en dan weer aan duurt ongeveer 2 minuten herstarten meestal werkt het dan wel weer de ziggo go app ziet de chromecast dan niet in die app
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @OD! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Vreemd dat het casten vanaf je vrouw haar toestel niet mogelijk is. Ik heb wel gelijk een idee waar we dit moeten zoeken en hopelijk is het zo opgelost.
Om te kunnen streamen/casten met Ziggo GO moet je de app toegang verlenen tot Bluetooth en Lokaal netwerk op je toestel zelf. Mogelijk heeft je vrouw hier bij de eerste opstart van Ziggo GO geen toegang voor gegeven. Ga op je vrouw haar toestel naar "Instellingen" en scroll dan helemaal naar beneden totdat je "Ziggo GO" ziet staan. Klik daarop en check of de Ziggo GO app toegang heeft tot Bluetooth en Lokaal netwerk. Is dit niet zo? Verleen daar dan toegang voor en start dan de Ziggo GO app opnieuw op. Als het goed kan je vrouw dan ook zonder problemen casten.
Laat je weten of dit het probleem oplost?
Beste Erik S, helaas is dit niet de oplossing
telefoon opnieuw opstarten als dat niet werkt modem uit en dan weer aan duurt ongeveer 2 minuten herstarten meestal werkt het dan wel weer de ziggo go app ziet de chromecast dan niet in die app
Hij werkt, dank voor de hulp
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.