Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
OD
Level 1

Ziggo go streamen op 1 telefoon wel mogelijk en andere niet.

In mijn ziggo go app verschijnt het cast symbool en ik kan dus streamen naar Android tv van iPhone 13, mijn vrouw heeft exact hetzelfde toestel Wi-Fi-netwerk en in dezelfde ziggo go app ingelogd en bij haar is streamen niet mogelijk omdat cast symbool niet verschijnt. Hoe moeten we dit oplossen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ziggpiet
Level 8

telefoon opnieuw  opstarten  als dat niet werkt modem uit en dan weer aan duurt ongeveer 2 minuten herstarten meestal werkt het dan wel weer de ziggo go app ziet de chromecast dan niet in die app 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @OD! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Vreemd dat het casten vanaf je vrouw haar toestel niet mogelijk is. Ik heb wel gelijk een idee waar we dit moeten zoeken en hopelijk is het zo opgelost.

Om te kunnen streamen/casten met Ziggo GO moet je de app toegang verlenen tot Bluetooth en Lokaal netwerk op je toestel zelf. Mogelijk heeft je vrouw hier bij de eerste opstart van Ziggo GO geen toegang voor gegeven. Ga op je vrouw haar toestel naar "Instellingen" en scroll dan helemaal naar beneden totdat je "Ziggo GO" ziet staan. Klik daarop en check of de Ziggo GO app toegang heeft tot Bluetooth en Lokaal netwerk. Is dit niet zo? Verleen daar dan toegang voor en start dan de Ziggo GO app opnieuw op. Als het goed kan je vrouw dan ook zonder problemen casten.

 

Laat je weten of dit het probleem oplost?

0 Kudos
OD
Level 1
Topicstarter

Beste Erik S, helaas is dit niet de oplossing 

0 Kudos
ziggpiet
Level 8

telefoon opnieuw  opstarten  als dat niet werkt modem uit en dan weer aan duurt ongeveer 2 minuten herstarten meestal werkt het dan wel weer de ziggo go app ziet de chromecast dan niet in die app 

0 Kudos
Ga naar reactie
OD
Level 1
Topicstarter

Hij werkt, dank voor de hulp

0 Kudos