Wickie13

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go streamen: Foutmelding 2472

Sinds een tijdje kan ik met mijn Samsung S10 en op mijn Ipad niet meer streamen met ziggo go. Tel geeft foutmelding 2472, en de met de  ipad komt het wel tevoorschijn tot dat ik op streamen druk en daarna foutmelding probeer opnieuw. Ziggo helpdesk geeft of heeft geen oplossing afgelopen vrij gebeld. Tips of oplossingen graag in jip en Janneke taal zodat ik het snap. Lees nu iets over n update ? Wanneer was die ? Alvast bedankt iedereen !

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Wickie en welkom op de Community,

Vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt! De melding die je te zien krijgt lijkt een vrij algemene Chromecast foutmelding te zijn die veroorzaakt kan worden door een probleem met de “caching”. Grote kans dat het bij jou, en alle anderen, inmiddels alweer werkt na het herstarten van de Ziggo Go app en de Chromecast. 

Mocht dit het niet oplossen, verwijder & installeer de Ziggo Go app dan eens opnieuw vanuit de Play Store. Log daarna in met de juiste gegevens en controleer of het probleem zich nog voordoet. 

Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. Anders helpen wij je hier graag verder.
Alvast een prettig weekend!
 

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Wickie en welkom op de Community,

Vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt! De melding die je te zien krijgt lijkt een vrij algemene Chromecast foutmelding te zijn die veroorzaakt kan worden door een probleem met de “caching”. Grote kans dat het bij jou, en alle anderen, inmiddels alweer werkt na het herstarten van de Ziggo Go app en de Chromecast. 

Mocht dit het niet oplossen, verwijder & installeer de Ziggo Go app dan eens opnieuw vanuit de Play Store. Log daarna in met de juiste gegevens en controleer of het probleem zich nog voordoet. 

Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. Anders helpen wij je hier graag verder.
Alvast een prettig weekend!
 

Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic