Dank je Dave..maar nogmaals..app op chromecast ziet er anders uit en laat kwaliteit niet instellen.

dit gaat automatisch op doorvoer snelheid van video 5 (beste) naar video 1(slechtste)
50hz had ik alles(ook chromecast etc )al opgezet dat dit altijd in NL beste resultaat geeft vanwege Elec net.
Alles is te herleiden naar fluctuerende snelheden (niet stabiel dus) ziggo modem.
Heb hem nu op bridge laten zetten dat ik ook eigen router heb.
Dit helpt ook niet door zojuist genoemde reden(fluctuerende snelheden)ik zou terug gebeld worden maar zijn ze"vergeten"
Mijn verbinding moet worden verbeterd dus(ziggo) ondanks afwezige foutmeldingen.
Ik heb aan mijn kant alles gedaan nu(geld en tijd ingestopt)en mijn router werkt goed en snel(intern) maar krijgt snelheden van 10-350Mb/s door en daar schakelt dus de ziggo go app de video kwaliteit naar.en dat ziet er niet fijn uit..ook met vaste utp op chromecast(ook aangeschaft) is dat ook 't geval dus duidelijk fluctueert snelheid ziggo
Coax is niets aan verandert en toch gechecked en ok bevonden