Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
jdevrie
Level 4

Ziggo go speelt in de achtergrond na stand by op Android TV

Mijn Ziggo go speelt in de achtergrond na stand by op Android TV als mijn goog TV streamer uit standby komt.

Ik zie dan het hoofdscherm van de projectivy launcher maar hoor het geluid van NPO 1.

Het vreemde is dat NPO 1 niet speelde toen ik de TV streamer in standby zette.

Als ik dan de Ziggo go app kies zie ik het beeld en geluid van NPO 1.

Zijn er meer mensen die dat hebben? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
1 Reactie 1
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @jdevrie, Dat klinkt als een vreemd en mogelijk hinderlijk probleem. Heb je de Ziggo GO app geïnstalleerd op je tv zelf? Ik heb mogelijke oplossingen gevonden die je nog kan proberen:

1. Zorg ervoor dat zowel Ziggo GO als het besturingssysteem van je streamer up-to-date zijn.

2, De combinatie met Projectivy Launcher kan invloed hebben. Probeer tijdelijk de standaard Google TV-launcher te gebruiken om te testen of het probleem zich dan ook voordoet. Op die manier controleren we of daar verandering in zit.

3. Kijk bij de instellingen van je Android TV/Google TV of er apps zijn ingesteld om automatisch te hervatten na standby. Mogelijk is Ziggo GO daar  bij betrokken.

Heb je de oorzaak niet gevonden? Laat het dan gerust even weten met je type tv.

0 Kudos