Mijn Ziggo go speelt in de achtergrond na stand by op Android TV als mijn goog TV streamer uit standby komt.
Ik zie dan het hoofdscherm van de projectivy launcher maar hoor het geluid van NPO 1.
Het vreemde is dat NPO 1 niet speelde toen ik de TV streamer in standby zette.
Als ik dan de Ziggo go app kies zie ik het beeld en geluid van NPO 1.
Zijn er meer mensen die dat hebben?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @jdevrie, Dat klinkt als een vreemd en mogelijk hinderlijk probleem. Heb je de Ziggo GO app geïnstalleerd op je tv zelf? Ik heb mogelijke oplossingen gevonden die je nog kan proberen:
1. Zorg ervoor dat zowel Ziggo GO als het besturingssysteem van je streamer up-to-date zijn.
2, De combinatie met Projectivy Launcher kan invloed hebben. Probeer tijdelijk de standaard Google TV-launcher te gebruiken om te testen of het probleem zich dan ook voordoet. Op die manier controleren we of daar verandering in zit.
3. Kijk bij de instellingen van je Android TV/Google TV of er apps zijn ingesteld om automatisch te hervatten na standby. Mogelijk is Ziggo GO daar bij betrokken.
Heb je de oorzaak niet gevonden? Laat het dan gerust even weten met je type tv.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.