Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
RonaldZ

Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo go replay functionaliteit niet logisch

Er zit een irritante bug in the ios app als je TV&Replay wilt gebruiken.

 

LETTERLIJK DIT DOEN IN DE APP

kies TV&REPLAY (in de balk onderin)

kies vervolgens bovenin weer TV&REPLAY (erg logisch dat je dit weer moet doen !!!)

kies moment (staat standaard op vandaag maar kies een ander moment bv gister)

kies gereed

kies de zender(een andere waar hij op staat bv rtl4)

kies gereed

hierna wordt de momentkeuze (gister) weer gereset naar vandaag en moet je nogmaals gister kiezen.

 

OPLOSSING.

wissel de 2 keuze buttons om

 

1e  button:kies de zender

2e button: kies het moment(vandaag gister)

 

@Ziggo, graag deze functionaliteit aanpassen zodat alles weer logisch werkt

 

ik heb dit al eerder gemeld maar toen kon niemand dit probleem bevestigen.

ik heb een mooi fimpje dat precies laat zien wat het probleem is maar die is 9MB en de upload limiet van dit forum is 5MB.(het wordt mij niet makkelijk gemaakt)

 

BUG ONLOGICA NR1

je kiest onderin voor TV&Replay

je komt nu in een scherm TV& replay MAAR JE MOET NOG EEN KEER(Nu bovenin) OP TV &REPLAY klikken

FIX DIT.

 

BUG ONLOGICA NR2

of je nu eerst een moment of een tvzender kiest zou niet moeten uitmaken. de keuze moet echter onthouden worden.

kies je eerst moment en daarna tvzender dan wordt moment weer op vandaag gezet

kies je eerst tvzender en daarna moment dan gaat het goed (MAAR ZET DE KNOPPEN DAN OOK IN DIE VOLGORDE)

we lezen van links naar rechts en boven naar beneden. dat is de volgorde in europa.

 

ik hreb een hee

 

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57805Posts
  • 3854Oplossingen
  • 14140Likes

@RonaldZ Ben jij een tester van de Ziggo Go app?

RonaldZ
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

nee, een gebruiker.

 

 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 147Posts
  • 20Oplossingen
  • 55Likes

Hallo @RonaldZ

Heel hartelijk dank voor deze feedback over de Ziggo Go app. Ik zal dit intern doorzetten. 

RonaldZ
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dank je wel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...

Geplaatst in Ziggo Updates