Paul 64
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go opend niet

Sinds een week of 3 kan ik Ziggo go niet meer openen op mijn telefoon Samsung A6 als ik de app aan klik even de oranje letters in beeld dan loopt hij gelijk vast, al een paar x de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en uiteraard de nodige tips gevolgd maar niets helpt. iemand een idee Hoe ik de app kan openen 

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 670Reacties
  • 55Oplossingen
  • 59Likes

Goedemorgen @Paul 64! Een warm welkom op de Ziggo Community! 


Zwaar balen dat je geen gebruik meer kunt maken van de Ziggo Go app op je telefoon 😞 Dat moet natuurlijk opgelost worden. Gelukkig ben je zelf al druk aan de gang geweest. Jammer dat het niet mocht baten. 

Kun je inderdaad eens checken welke update de Ziggo Go app en je telefoon hebben? Zijn deze allebei helemaal up to date? Heb je je telefoon ook al eens helemaal uitgeschakeld en daarna weer aangezet? 

Bekijk in context

Paul 64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goeieavond, na alle updates nog eens geprobeerd start op met de oranje Ziggo logo ongeveer 2min dan zwart beeld wat niet meer veranderde alles afgesloten en telefoon opnieuw opgestart nu start Ziggo go met 1min en kon weer kijken, oké het werkt trager dan ik gewend was maar werkt hoop niet dat het iedere keer op deze manier moet dan gaat de lol er wel van af 

Bedankt voor de tips 

Bekijk in context

10 Reacties 10
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4913Reacties
  • 338Oplossingen
  • 759Likes

is de mobiel up-to-date ?

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 670Reacties
  • 55Oplossingen
  • 59Likes

Goedemorgen @Paul 64! Een warm welkom op de Ziggo Community! 


Zwaar balen dat je geen gebruik meer kunt maken van de Ziggo Go app op je telefoon 😞 Dat moet natuurlijk opgelost worden. Gelukkig ben je zelf al druk aan de gang geweest. Jammer dat het niet mocht baten. 

Kun je inderdaad eens checken welke update de Ziggo Go app en je telefoon hebben? Zijn deze allebei helemaal up to date? Heb je je telefoon ook al eens helemaal uitgeschakeld en daarna weer aangezet? 

Bekijk in context

Paul 64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Toevallig gisteren weer een telefoon update gehad, ik ga er van uit dat na de laatste keer Ziggo go installeren ik ook gelijk de nieuwste of laatst geüpdate versie heb en zal straks nog eens proberen of het nu wel werkt en zal het in een reactie laten weten 

Paul 64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goeieavond, na alle updates nog eens geprobeerd start op met de oranje Ziggo logo ongeveer 2min dan zwart beeld wat niet meer veranderde alles afgesloten en telefoon opnieuw opgestart nu start Ziggo go met 1min en kon weer kijken, oké het werkt trager dan ik gewend was maar werkt hoop niet dat het iedere keer op deze manier moet dan gaat de lol er wel van af 

Bedankt voor de tips 

Bekijk in context

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1330Reacties
  • 161Oplossingen
  • 218Likes

Hi @Paul 64! Fijn dat je het uiteindelijk weer aan de praat hebt kunnen krijgen nadat je alle updates had geïnstalleerd en top dat je dit hier nog even deelt. Veel plezier van Ziggo GO en een mooie dag verder 🙂

Paul 64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Erik, helaas was het vandaag weer het zelfde liedje start met oranje letters Ziggo ongeveer 2min dan weer zwart beeld dan kan je ook niet terug klikken app zit dan vast enigste mogelijkheid is telefoon opnieuw opstarten 

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 330Oplossingen
  • 318Likes

🤔 Vreemd zeg, ook omdat de app na een herstart van de telefoon wel weer werkt. Kun je eens checken of de browserversie van Ziggo Go wel werkt als je die oranje letters onverhoopt weer in de Ziggo Go App ziet?

Paul 64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De browserversie opend wel kan zien wat er allemaal op tv is enzo maar wil ik een zender openen om te bekijken dan kan dat niet dan moet ik het via de app openen als ik dat aanklik krijg ik gelijk zwart beeld de app opend niet is precies het zelfde als de app normaal proberen te openen 

Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1969Reacties
  • 182Oplossingen
  • 417Likes

Bizar! Wat is de actuele softwareversie van het besturingssysteem? Welke Ziggo GO versie is geïnstalleerd? Is een update van de Ziggo Go App mogelijk? Werkt het op andere apparaten in huis wel goed?

Paul 64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja inderdaad bizar vorig jaar nooit problemen updates alleen de telefoon na het opnieuw installeren van Ziggo go ga ik er van uit dat het een resente versie is met de nodige updates helaas heb ik alleen een tv en telefoon tv heb ik nog nooit terug kunnen kijken geen idee waarom maar niet zo belangrijk 

Uitgelicht topic