Vraag
Reacties
Oplossing
Paul 64
Level 2

Ziggo go opend niet

Sinds een week of 3 kan ik Ziggo go niet meer openen op mijn telefoon Samsung A6 als ik de app aan klik even de oranje letters in beeld dan loopt hij gelijk vast, al een paar x de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en uiteraard de nodige tips gevolgd maar niets helpt. iemand een idee Hoe ik de app kan openen 

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Paul 64! Een warm welkom op de Ziggo Community! 


Zwaar balen dat je geen gebruik meer kunt maken van de Ziggo Go app op je telefoon 😞 Dat moet natuurlijk opgelost worden. Gelukkig ben je zelf al druk aan de gang geweest. Jammer dat het niet mocht baten. 

Kun je inderdaad eens checken welke update de Ziggo Go app en je telefoon hebben? Zijn deze allebei helemaal up to date? Heb je je telefoon ook al eens helemaal uitgeschakeld en daarna weer aangezet? 

Bekijk in context

Ga naar reactie
Paul 64
Level 2
Topicstarter

Goeieavond, na alle updates nog eens geprobeerd start op met de oranje Ziggo logo ongeveer 2min dan zwart beeld wat niet meer veranderde alles afgesloten en telefoon opnieuw opgestart nu start Ziggo go met 1min en kon weer kijken, oké het werkt trager dan ik gewend was maar werkt hoop niet dat het iedere keer op deze manier moet dan gaat de lol er wel van af 

Bedankt voor de tips 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
18 Reacties 18
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is de mobiel up-to-date ?

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Paul 64! Een warm welkom op de Ziggo Community! 


Zwaar balen dat je geen gebruik meer kunt maken van de Ziggo Go app op je telefoon 😞 Dat moet natuurlijk opgelost worden. Gelukkig ben je zelf al druk aan de gang geweest. Jammer dat het niet mocht baten. 

Kun je inderdaad eens checken welke update de Ziggo Go app en je telefoon hebben? Zijn deze allebei helemaal up to date? Heb je je telefoon ook al eens helemaal uitgeschakeld en daarna weer aangezet? 

Ga naar reactie
Paul 64
Level 2
Topicstarter

Toevallig gisteren weer een telefoon update gehad, ik ga er van uit dat na de laatste keer Ziggo go installeren ik ook gelijk de nieuwste of laatst geüpdate versie heb en zal straks nog eens proberen of het nu wel werkt en zal het in een reactie laten weten 

0 Kudos
Paul 64
Level 2
Topicstarter

Goeieavond, na alle updates nog eens geprobeerd start op met de oranje Ziggo logo ongeveer 2min dan zwart beeld wat niet meer veranderde alles afgesloten en telefoon opnieuw opgestart nu start Ziggo go met 1min en kon weer kijken, oké het werkt trager dan ik gewend was maar werkt hoop niet dat het iedere keer op deze manier moet dan gaat de lol er wel van af 

Bedankt voor de tips 

0 Kudos
Ga naar reactie
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Paul 64! Fijn dat je het uiteindelijk weer aan de praat hebt kunnen krijgen nadat je alle updates had geïnstalleerd en top dat je dit hier nog even deelt. Veel plezier van Ziggo GO en een mooie dag verder 🙂

0 Kudos
Paul 64
Level 2
Topicstarter

Hallo Erik, helaas was het vandaag weer het zelfde liedje start met oranje letters Ziggo ongeveer 2min dan weer zwart beeld dan kan je ook niet terug klikken app zit dan vast enigste mogelijkheid is telefoon opnieuw opstarten 

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

🤔 Vreemd zeg, ook omdat de app na een herstart van de telefoon wel weer werkt. Kun je eens checken of de browserversie van Ziggo Go wel werkt als je die oranje letters onverhoopt weer in de Ziggo Go App ziet?

Paul 64
Level 2
Topicstarter

De browserversie opend wel kan zien wat er allemaal op tv is enzo maar wil ik een zender openen om te bekijken dan kan dat niet dan moet ik het via de app openen als ik dat aanklik krijg ik gelijk zwart beeld de app opend niet is precies het zelfde als de app normaal proberen te openen 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Bizar! Wat is de actuele softwareversie van het besturingssysteem? Welke Ziggo GO versie is geïnstalleerd? Is een update van de Ziggo Go App mogelijk? Werkt het op andere apparaten in huis wel goed?

0 Kudos
Paul 64
Level 2
Topicstarter

Ja inderdaad bizar vorig jaar nooit problemen updates alleen de telefoon na het opnieuw installeren van Ziggo go ga ik er van uit dat het een resente versie is met de nodige updates helaas heb ik alleen een tv en telefoon tv heb ik nog nooit terug kunnen kijken geen idee waarom maar niet zo belangrijk 

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Daar ga je inderdaad vanuit maar misschien update de app op de één of andere manier niet waardoor je blijft zitten op een oude versie. Vandaar nogmaals het vriendelijke verzoek te controleren welke versie van Ziggo GO je gebruikt en wat de softwareversie van het besturingssysteem op je Samsung A6 is. In de Ziggo GO app kun je in de instellingen onder 'Diagnostiek' deze gegevens vinden. We horen graag! 🙂

0 Kudos
Paul 64
Level 2
Topicstarter

Van Ziggo go is het versie 4.32.0 prod (4.32.15.089)

Software versie telefoon 

Eenwording. SEPF_SM-A600FN_10_0029 

hoop dat dit het is  wat je bedoeld ik ben er een leek in 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@Paul 64, het is niet helemaal wat we bedoelen. Je telefoon draait op software van Android, en we zoeken daarvan de software versie.
Is er een software versie van je toestel beschikbaar? Want Ziggo GO versie 4.32.0 prod (4.32.15.089) is correct.
Werkt Ziggo GO wel prima op een ander toestel?

 

Paul 64
Level 2
Topicstarter

Mijn telefoon draait op Android 10 

Ander toestel nog niet uitgeprobeerd, op een ander adres met internet van Ziggo opend go wel maar niet overal zelfs thuis dus niet zo raar en jammer omdat ik op mijn tv ook niet terug kan kijken dat ging met de telefoon prima tot ongeveer februari 

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Paul 64 bedankt voor het delen van de feedback.

Mij schiet zomaar iets te binnen: gaat het wel goed als je, voor de test, content bekijkt via je mobiele data? Dus niet via de wifi? Omdat je aangeeft dat het elders wel lukt. 

Wat, gek genoeg, ook schijnt te helpen is je wachtwoord (via je Mijn Ziggo account) aan te passen, enkele uren te wachten en het dan nog eens te proberen. We horen graag of dit wel effect heeft! 

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

We hebben helaas niks meer van je vernomen @Paul 64? Heb je de tips van mijn collega ook nog doorlopen? Wat is daar uitgekomen? 

0 Kudos
Paul 64
Level 2
Topicstarter

Ja sorry ik heb het doorgelopen en de conclusie is dat ik slecht ontvangst heb, er komt een te zwak signaal binnen genoeg om internet te bekijken maar te weinig om er iets mee te doen. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname  punt)

 

en een printscreen van de down en upstream

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

 

0 Kudos