1
Vraag
2
Reacties
Anguil181

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go op ziggo netwerk

ook op Tweakers geplaatst.

Mijn tante is opgenomen in een verzorgings tehuis . Ze heeft hier een eigen kamer waarbij de tv aansluiting Ziggo kabel is. Nu kijkt  ze heel graag BBCfirst . Dit zit echter niet in het pakket van Ziggo kabel.

Nu heb ik een Sony tv gekocht met AndroidTV. Hier heb ik Ziggo go op geïnstalleerd  en met mijn eigen account geactiveerd. De internetverbinding is WiFi.

Alles gaat goed totdat ik een zender wil bekijken. Ik krijg dan de melding:

Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken.

Het vreemde is dat een Android of iOS telefoon gekoppeld aan het zelfde netwerk wel werkt.

Mijn vraag is of dit op een relatief eenvoudig manier is op te lossen en waarom het wel werkt met een telefoon maar niet met Android TV.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Deze app is alleen bedoelt als thuis oplossing voor een tweede TV met de extra restrictie Ziggo moet het internet leveren.

De enige oplossingen die ik kan bedenken is een ci module en smartcard huren, ervan uitgaande dat er geen eigen distributie systeem in dat huis ingebruik is. Of gezien er een smart TV is gekocht een abonnement bij Canal Digital die hebben ook een smart tv app en BBC first 

 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Deze app is alleen bedoelt als thuis oplossing voor een tweede TV met de extra restrictie Ziggo moet het internet leveren.

De enige oplossingen die ik kan bedenken is een ci module en smartcard huren, ervan uitgaande dat er geen eigen distributie systeem in dat huis ingebruik is. Of gezien er een smart TV is gekocht een abonnement bij Canal Digital die hebben ook een smart tv app en BBC first 

 

 

Anguil181
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel . Ben blij dat er een oplossing is in de vorm van de Canal Digital app

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Graag gedaan NLZiet was ook een optie deze hebben ook een Android TV app, vanwege specifiek BBC First blijft er bijna maar 1 optie over.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic