Gisteren nog op de laptop iets zitten kijken via de Ziggo go app en vanmorgen kreeg ik de volgen foutmelding via een pop-up:
dit apparaat voldoet niet aan de normen van bepaalde providers voor inhoudsbescherming.
Daarom kan je bepaalde content niet streamen of je streamt in lagere kwaliteit. Check Help of Faq voor meer info.
ziggo go app op ipad en iphone doen het wel.
Nu denk ik zelf dat mijn laptop "te oud"is maar weet niet wat te doen.
Heb al gekeken of ik de app van iggo go kan updaten maar dat kan niet, kan hem alleen "vernieuwen"maar dat gaf geen soelaas.
Iemand een ideetje wat te doen? Weet niet hoe ik mijn laptop op moet daten hoor.... Andere programmas draaien prima zonder problemen. Help?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @San&^^, wat fijn om te lezen dat het weer werkt. Gisteren is er kort een storing geweest op de webversie van Ziggo Go, je kreeg daarom onterecht de foutmelding.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk merk model laptop ?
en welk besturingssysteem versie ?
hoi anoniem,
Ik weet dat soort gegevens echt niet ( ja digibeet) maar ik heb de laptop uitgezet en weer aangezet en de ziggo go app eraf gegooid en weer erop en opnieuw ingelogd en als magie werkt het weer.
Lief dat je even mee wilde denken!
Goedemorgen @San&^^, wat fijn om te lezen dat het weer werkt. Gisteren is er kort een storing geweest op de webversie van Ziggo Go, je kreeg daarom onterecht de foutmelding.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.