Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
San&^^
Level 3

Ziggo go op laptop doet het niet meer, te oude laptop?

Gisteren nog op de laptop iets zitten kijken via de Ziggo go app en vanmorgen kreeg ik de volgen foutmelding via een pop-up: 

dit apparaat voldoet niet aan de normen van bepaalde providers voor inhoudsbescherming.

Daarom kan je bepaalde content niet streamen of je streamt in lagere kwaliteit. Check Help of Faq voor meer info.

ziggo go app op ipad en iphone doen het wel.

Nu denk ik zelf dat mijn laptop "te oud"is maar weet niet wat te doen.

Heb al gekeken of ik de app van iggo go kan updaten maar dat kan niet, kan hem alleen "vernieuwen"maar dat gaf geen soelaas.

Iemand een ideetje wat te doen? Weet niet hoe ik mijn laptop op moet daten hoor.... Andere programmas draaien prima zonder problemen. Help?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @San&^^, wat fijn om te lezen dat het weer werkt. Gisteren is er kort een storing geweest op de webversie van Ziggo Go, je kreeg daarom onterecht de foutmelding.

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

welk merk model laptop ?

en welk besturingssysteem versie ?

0 Kudos
San&^^
Level 3
Topicstarter

hoi anoniem,

Ik weet dat soort gegevens echt niet ( ja digibeet) maar ik heb de laptop uitgezet en weer aangezet en de ziggo go app eraf gegooid en weer erop en opnieuw ingelogd en als magie werkt het weer.

Lief dat je even mee wilde denken!

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @San&^^, wat fijn om te lezen dat het weer werkt. Gisteren is er kort een storing geweest op de webversie van Ziggo Go, je kreeg daarom onterecht de foutmelding.