Labaratorious

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo go op android tv werkt slecht na update

Ik gebruik ziggo go om tv te kijken via mijn smartbeamer. Nadat er een update is geweest van de app, werkt het niet goed meer.  Laden duurt lang,  wanneer ik een zender selecteer blijft de eerste 20 seconden het halve scherm zwart en heel regelmatig besluit de app om er zelf mee te stoppen. 

Bekend probleem? Super irritant, want ik kan niet normaal meer een programma kijken zo. 

Wie weet de oplossing??

 

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Er is een grote storing geweest met de Ziggo Go App, als je uitlogt en daarna weer in, zou het moeten werken, anders even het Cache legen of de App deïnstalleren, en dan herinstalleren, dan zal ie het weer doen.

 

Mocht je dan nog problemen hebben, verwijs ik je graag naar het algemene topic waar alle up to date issue's in staat over de Ziggo Go App. Zie onderstaande Link.

 

Ziggo GO krijgt een update!
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Ziggo Go krijgt een Update!i

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Labatorious en een warm welkom op de Communith,

Sinds de laatste update van de Ziggo Go app krijgen wij meerdere storingsmeldingen binnen.  Heb je al gekeken of jouw melding beschreven staat in het algemene topic waaraan expert @Dave!  ook refereert? 

Uitgelicht topic