1
Vraag
2
Reacties
Casa

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go op IPhone

telkens als ik ziggo go op mijn iPhone wil kijken gooit ziggo mij eruit en wil verder op mijn mobiele bundel. Ik heb gewoon WiFi.

Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Ga eens naar instellingen op de iPhone. Scroll dan naar Ziggo Go. Wanneer je daarop klikt is er een instelling voor mobiele data. Die kun je uitzetten. Je telefoon springt dan niet naar je mobiele netwerk.

Als je daarna nog steeds niet via WiFi kunt kijken is er iets anders aan de hand.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Casa
Welkom op de Community van Ziggo! Jeetje, wat een vervelende iPhone! Zomaar terug overgaan op het datanetwerk.... Maar even zonder gekkigheid. Dit is natuurlijk niet fijn. Zeker niet als er gewoon Wifi is. Zodra dit gebeurt, krijg je dan een foutmelding in beeld? Wat gebeurt er als je de mobiele data uitzet? Kun je eens controleren of de optie "Wifi-Assistentie" aan staat?
Ga naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Mobiele data'. Scrol vervolgens omlaag en tik op de schuifknop bij 'Wifi-assistentie'. 

Met Wifi-assistentie blijft een apparaat verbonden met het internet zelfs als de wifiverbinding zwak is. Als je bijvoorbeeld Safari met een zwakke wifiverbinding gebruikt en een webpagina niet wordt geladen, wordt Wifi-assistentie geactiveerd en automatisch overgeschakeld naar mobiele data zodat de webpagina verder wordt geladen. Mocht deze optie uitstaan, kun je dan eens Ziggo Go verwijderen en opnieuw installeren? Ik hoor graag van je wat de uitkomst is! 

Casa
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ha Steven,

Dit werkt helaas niet !

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Ga eens naar instellingen op de iPhone. Scroll dan naar Ziggo Go. Wanneer je daarop klikt is er een instelling voor mobiele data. Die kun je uitzetten. Je telefoon springt dan niet naar je mobiele netwerk.

Als je daarna nog steeds niet via WiFi kunt kijken is er iets anders aan de hand.

Casa
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IMark,

Bedankt! Het werkt! Hoe simpel kan het zijn! Mobiele data uitgezet bij ziggo go!

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic