Hoi @Casa,
Welkom op de Community van Ziggo! Jeetje, wat een vervelende iPhone! Zomaar terug overgaan op het datanetwerk.... Maar even zonder gekkigheid. Dit is natuurlijk niet fijn. Zeker niet als er gewoon Wifi is. Zodra dit gebeurt, krijg je dan een foutmelding in beeld? Wat gebeurt er als je de mobiele data uitzet? Kun je eens controleren of de optie "Wifi-Assistentie" aan staat?
Ga naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Mobiele data'. Scrol vervolgens omlaag en tik op de schuifknop bij 'Wifi-assistentie'.
Met Wifi-assistentie blijft een apparaat verbonden met het internet zelfs als de wifiverbinding zwak is. Als je bijvoorbeeld Safari met een zwakke wifiverbinding gebruikt en een webpagina niet wordt geladen, wordt Wifi-assistentie geactiveerd en automatisch overgeschakeld naar mobiele data zodat de webpagina verder wordt geladen. Mocht deze optie uitstaan, kun je dan eens Ziggo Go verwijderen en opnieuw installeren? Ik hoor graag van je wat de uitkomst is!