Ron Potma
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go ontvangst op I-pad lukt niet.

 
1 Reactie 1
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10741Reacties
  • 525Oplossingen
  • 2554Likes

Hoi @Ron Potma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Mooi dat je de community hebt gevonden. Maar met alleen Ziggo GO ontvangst op iPad lukt niet, is het niet te doen om je verder te helpen. Daarom is het aan te bevelen om wat meer informatie te geven en dan is er vast iemand die je wel wil helpen. Vertel wat je al hebt gedaan zoals app opnieuw installeren, wachtwoord van je Mijn Ziggo aangepast en opnieuw proberen in te loggen, welke iOS versie je gebruikt op je iPad en welke iPad heb je? Maar ook de vraag of je voor Wifi 2,4 GHz dezelfde naam gebruikt als Wifi 5 GHz? Zo ja, dan deze graag aanpassen! En heb je al gekeken of er misschien niet teveel mensen op een kanaal zitten van je Wifi (elk wifi heeft een kanaal waar ze op uitzenden en als de buren ook allemaal dit zelfde kanaal gebruiken, kan er storing optreden, al hoewel je dan met meerder apps last hebt op je iPad). 

Allemaal informatie die best wel eens relevant kan zijn om meer te weten te komen wat nu het probleem kan zijn. Help ons een beetje verder en dan kunnen wij jou misschien verder helpen. Alvast bedankt!

Uitgelicht topic