Hallo Lotte,
Bedankt voor je reactie.
Ik weet even niet precies wat je met je reactie wilt suggereren.
Ik kijk al 2 jaar op mijn Appletv (4k versie ) en heb al meer als een jaar geen mediabox meer.
Ik ben een internet only kijker van Ziggo.
Met andere woorden heb ik geen vergelijking oid
Ik praat over onscherp beeld en denk hierbij aan dat zelfs de ondertiteling niet meer te lezen is.
Dit is wat anders dan kwaliteit verschil tussen 720p en 1024p!
Het was altijd perfect en goed tot aan ongeveer september dit jaar.
Nogmaals denk ik ook niet dat het in de verbinding zit of buffering maar of de ziggo go app sluit niet goed aan op laatste versie IOS of ???
Vele andere media diensten werken perfect NPO start of NL ziet of canal digitaal etc.
Ik zal op het moment dat het weer speelt een filmpje proberen te maken als het probleem zich weer voordoet.
Je kan ook bijvoorbeeld denken aan als je via de app overschakelt naar een andere zender dan zijn standaard de eerste paar seconde onscherp en dit onscherpte komt/kwam regelmatig vanaf september voor maar dan plotseling tijdens het TV kijken soms minuten achter elkaar en dan weer paar min niet dan weer wel.
en soms na app herstart was het even weg.
Ik moet zeggen dat het de laatste weken ontzettend goed gaat overigens.