Het lukt niet ziggo online tv te kijken met chrome op laptop, krijg An error occurred in beeld te zien.
Zonder coockies zie ik grote oranje letters Ziggo staan in beeld in chrome op laptop.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb windows icoon en instellingen en dan browsters edge aangeklikt en geluid banner edge aangezet en chrome geluid banner uit gezet en dan internet ziggo go tv in getypt nu doet ziggo go het.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lukt het wel met de browser Edge?
er staat : De verbinding met www.edge.nl is niet veilig
Ik begrijp iets niet, wat heeft Ziggo online TV te maken met ed = Eindhovens Dagblad?
Er staat : De verbinding met www.edge.nl is niet veilig
@Marjollein Probeer anders deze link eens voor meer info
Op de site van Ziggo go tv staat dat ook zal doen met browser chrome.
Edit: @Marjollein Ik zie nu de verwarring, ik bedoel dat je met de browser Edge, het broertje van Chrome eens kan proberen om Ziggo Go TV te kijken.
@Marjollein schreef:
Op de site van Ziggo go tv staat dat ook zal doen met browser chrome.
@Marjollein Dat klopt, maar ik zie meer verschillende problemen verschijnen met de browser Chrome, na updates van die browser, daar kan Ziggo niets aan doen, dat moet Google oplossen.
Ik heb Browser Edge geinstalleerd en het doet het op laptop
wel raar dat chrome het niet doet en dat staat op de site van ziggo go tv dat browser chrome het wel doet
@Marjollein Het is helaas niet raar meer dat Chrome het niet doet, ik zie ook steeds meer andere problemen met Chrome, dat zal Google op moeten lossen.
Ik heb windows icoon en instellingen en dan browsters edge aangeklikt en geluid banner edge aangezet en chrome geluid banner uit gezet en dan internet ziggo go tv in getypt nu doet ziggo go het.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.