Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Marjollein
Level 2

Ziggo go online tv kijken met chrome op laptop lukt niet

Het  lukt niet ziggo online tv te kijken met chrome op laptop, krijg An error occurred in beeld te zien.

Zonder coockies zie ik grote oranje letters Ziggo staan in beeld in chrome op laptop.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marjollein
Level 2
Topicstarter

Ik heb windows icoon en instellingen en dan browsters edge aangeklikt en geluid banner edge aangezet en chrome geluid banner uit gezet en dan internet ziggo go tv in getypt nu doet ziggo go het.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Lukt het wel met de browser Edge?

0 Kudos
Marjollein
Level 2
Topicstarter

er staat : De  verbinding met www.edge.nl is niet veilig

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik begrijp iets niet, wat heeft Ziggo online TV te maken met ed = Eindhovens Dagblad?

0 Kudos
Marjollein
Level 2
Topicstarter

Er staat : De verbinding met www.edge.nl is niet veilig

0 Kudos
Buurman
Level 15

@Marjollein Probeer anders deze link eens voor meer info

https://www.microsoft.com/nl-nl/edge

Marjollein
Level 2
Topicstarter

Op de site van Ziggo go tv staat dat ook zal doen met browser chrome.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Edit: @Marjollein  Ik zie nu de verwarring, ik bedoel dat je met de browser Edge, het broertje van Chrome eens kan proberen om Ziggo Go TV te kijken.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Marjollein  schreef:

Op de site van Ziggo go tv staat dat ook zal doen met browser chrome.

@Marjollein Dat klopt, maar ik zie meer verschillende problemen verschijnen met de browser Chrome, na updates van die browser, daar kan Ziggo niets aan doen, dat moet Google oplossen.

0 Kudos
Marjollein
Level 2
Topicstarter

Ik heb Browser Edge  geinstalleerd en het doet het op laptop 

wel raar dat chrome het niet doet en dat staat op de site van ziggo go tv dat browser chrome het wel doet 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Marjollein Het is helaas niet raar meer dat Chrome het niet doet, ik zie ook steeds meer andere problemen met Chrome, dat zal Google op moeten lossen.

0 Kudos
Marjollein
Level 2
Topicstarter

Ik heb windows icoon en instellingen en dan browsters edge aangeklikt en geluid banner edge aangezet en chrome geluid banner uit gezet en dan internet ziggo go tv in getypt nu doet ziggo go het.