1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ekrol74

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go met opnemen met een delta netwerk

Hallo allemaal,

Op dit moment maak ik gebruik van Ziggo-internet met tv en de Ziggo Go-app op 3 Apple TV's. Ik overweeg om over te stappen naar glasvezelinternet van Delta. Mijn vraag is of het mogelijk is om mijn Ziggo Go-abonnement te behouden en toch nog steeds opnames te maken en live te pauzeren, zelfs als Delta TV nog geen app heeft voor Apple TV. Ik heb gemerkt dat ik alleen een abonnement kan afsluiten met kabeltelevisie en Ziggo Go, maar dit abonnement biedt geen optie voor live pauzeren en opnemen. Heeft iemand ervaring met deze situatie? Bedankt voor jullie hulp!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 2476Posts
  • 297Oplossingen
  • 1709Likes

De Ziggo Go TV app werkt alleen op een Ziggo internet aansluiting. Dat wordt gezien als “2de” TV. En voor opnemen heb je minstens TV complete nodig.

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv

Dus dat gaat op die manier niet werken op het Delta netwerk. Misschien is NLziet dan een alternatief.

De Ziggogo.tv website of Ziggo Go app op een smartphone of tablet werkt wel op een ander internet aansluiting binnen Europa.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Karel.

Level 16
  • 2476Posts
  • 297Oplossingen
  • 1709Likes

De Ziggo Go TV app werkt alleen op een Ziggo internet aansluiting. Dat wordt gezien als “2de” TV. En voor opnemen heb je minstens TV complete nodig.

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv

Dus dat gaat op die manier niet werken op het Delta netwerk. Misschien is NLziet dan een alternatief.

De Ziggogo.tv website of Ziggo Go app op een smartphone of tablet werkt wel op een ander internet aansluiting binnen Europa.

Garihd

Level 17
  • 3801Posts
  • 124Oplossingen
  • 2079Likes

Even voor de goede orde Ziggo Go is geen los abonnement!! Toegang tot de diverse Ziggo Go platformen is een extra service als men een TV pakket van Ziggo afneemt.

Hierbij moet ik wel opmerken dat Ziggo wel zelf voor verwarring zorgt. Door toegang tot Ziggo Go als keuze optie te geven bij wat Internet Only wordt genoemd.

Ps @Karel. Binnen de EU niet binnen Europa er zijn diverse europese landen waar geen van de platformen zullen werken. Zoals Engeland en Zwitserland.

Ekrol74
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor uw reactie.