1
Vraag
2
Reacties
RemkoC1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go laat geen abbo gegevens zien

Hoi,

Sinds vandaag een nieuw abonnement, de installatie van de connect box en mediabox next is prima verlopen, alles werkt. Verder een mijn.ziggo.nl account aangemaakt (via samenvoegen op de site van vodafone.nl omdat ik daar ook een abonnement heb), en als ik inlog in mijn.ziggo zie ik ook al mijn gegevens op de juiste manier staan.

Probleem: Als ik in de ziggo go app of in een browser op ziggogo.tv inlog met mijn gegevens zijn er geen abonnementsgegevens bekend waardoor de app en de webapplicatie niet werken. Ook zie ik bijvoorbeeld mijn mediabox niet in mijn overzicht staan, zodat opnemen op afstand ook niet gaat werken. Intussen heb ik op aanraden van de telefonische helpdesk mijn wachtwoord nog een keer gereset, maar ook dat heeft niet geholpen. Wie weet raad???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
Expert
  • 13928Posts
  • 2710Oplossingen
  • 5759Likes

Wacht nog even een dagje, het duurt even voordat alle achterliggende systemen bijgewerkt zijn .

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 19
Expert
  • 13928Posts
  • 2710Oplossingen
  • 5759Likes

Wacht nog even een dagje, het duurt even voordat alle achterliggende systemen bijgewerkt zijn .

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5659Posts
  • 596Oplossingen
  • 3056Likes

Hey @RemkoC1 en welkom hier! 

Ik snap dat je staat te popelen om ook de Ziggo Go app zo snel mogelijk te gebruiken. Steefb gaf al het goede advies om nog even te wachten, ons systeem heeft vaak wat langer de tijd nodig om alles juist actief te zetten en synchroniseren. Kun je intussen zonder problemen ook tv kijken via Ziggo Go? 🙂

RemkoC1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net even gechecked, alles werkt nu inderdaad!!!

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5659Posts
  • 596Oplossingen
  • 3056Likes

Perfect! Thanks voor de terugkoppeling. En als je in de toekomst ergens tegenaan loopt dan weet je ons te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic