Ik kan maar niet inloggen met mij account.
De helpdesk op de ziggo app verwees me na hier omdat ze misschien hier verder konden helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke foutmelding krijg je precies te zien?
Wat gebeurt er precies?
Zie bijlage?
Het ging mis vanaf het moment dat ziggo even afgesloten is geweest (omdat ik zou overstappen) en daarna weer is geheractiveerd.
Ah, duidelijk, dat is een bekende bug die af en toe voorkomt.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Zou mooi zijn, wacht al een maand. Als ik ingelogd was kon ik ook geen opnamens zien van wat ik opnam op de next.
Ze vieren ook Pinksteren denk ik 😉
Maar kwam er net achter als ik inlog op mijn ziggo go app dat hij mijn zenders op de next laat verdwijnen. Dan moet ik ze weer her activeren.
Goedemorgen @RobUtrecht030, ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat er een monteur is ingepland.
Ik heb je Mijn Ziggo account verwijderd. Zou je na 10:00 hier een nieuw account willen registreren? Ik ben benieuwd of het wel werkt nadat je een nieuw account hebt gemaakt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.