Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
RobUtrecht030
Level 2

Ziggo go kan niet inloggen.

Ik kan maar niet inloggen met mij account. 

De helpdesk op de ziggo app verwees me na hier omdat ze misschien hier verder konden helpen. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke foutmelding krijg je precies te zien?

Wat gebeurt er precies?

0 Kudos
RobUtrecht030
Level 2
Topicstarter

Zie bijlage?

Het ging mis vanaf het moment dat ziggo even afgesloten is geweest (omdat ik zou overstappen) en daarna weer is geheractiveerd.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ah, duidelijk, dat is een bekende bug die af en toe voorkomt.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

0 Kudos
RobUtrecht030
Level 2
Topicstarter

Zou mooi zijn, wacht al een maand. Als ik ingelogd was kon ik ook geen opnamens zien van wat ik opnam op de next.

0 Kudos
RobUtrecht030
Level 2
Topicstarter

Ze vieren ook Pinksteren denk ik 😉

Maar kwam er net achter als ik inlog op mijn ziggo go app dat hij mijn zenders op de next laat verdwijnen. Dan moet ik ze weer her activeren.

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @RobUtrecht030, ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat er een monteur is ingepland.

Ik heb je Mijn Ziggo account verwijderd. Zou je na 10:00 hier een nieuw account willen registreren? Ik ben benieuwd of het wel werkt nadat je een nieuw account hebt gemaakt.

0 Kudos