Het is gewoon ongelofelijk wat een bende ze er bij Ziggo van maken.
Er zijn grote problemen met Ziggo Go. Iedereen heeft er last van, helpdesk is overbelast.
Iedereen wordt met een smoesje aan het lijntje gehouden. Probeer zus, probeer zo etc.
Als ze nou netjes op hun frontpage zetten dat er grote problemen zijn met Ziggo Go, dan weet je wat er aan de hand is. Maar de helpdesk medewerker doen steevast of ik de enige ben. Schandalig.
Het is te zot voor woorden dat alles feilloos streamt op mijn shield tv, F1, Amazon, npo, noem maar op.
Maar inloggen met hun brakke app is al een probleem. Als ik dan mijn shield via vpn laat inloggen, flits, flits, en ik ben binnen.....
Maar dan kan ik weer niet kijken, want dat mag alleen via het Ziggo netwerk, hup tunnel weer uit en ja hoor ik kan dan ook streamen.
Het is vooral een intern netwerk probleem bij Ziggo waar ze gewoon niet voldoende aandacht aan geven.
Probleem zijn begonnen na hun latest & greatest software update.
Die volgens mij nog het label pre-alpha nog niet eens verdiend. Gewoon zwaar waardeloos.
Een het feit dat Ziggo de kaken stijf op elkaar houdt zegt ook iets over de openheid van het bedrijf.
Ik zou mij zwaar schamen als ik daar zou werken.
Slechte service
Slechte app
Slechte support
Slecht forum
Gewoon erg weinig positiefs te melden.
We keken vroeger altijd via de Humax, maar ze hebben iets gedaan met het netwerk waardoor deze zeer regelmatig blokken vertoond (als we uploaden) dit was vroeger nooit. Sindsdien gebruiken we nu de Ziggo Go app... Maar sinds een week of drie niets dan problemen.
Ook mijn moedertje van 83 is inmiddels slachtoffer van deze waardeloze applicatie. Op de slaapkamer kom ze altijd zonder problemen tv kijken via de app, ook dat gaat nu niet meer...
Waardeloos, waardeloos, waardeloos