AS23
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go inloggen is momenteel niet mogelijk , zegt ie al maanden .....

Heb vodafone abb en ziggo.

 

Andere post gelezen maar zie nergens oplossing, wel veel mensen met dezelfde problemen 

14 Reacties 14
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47613Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10488Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 166Posts
  • 12Oplossingen
  • 26Likes

Hallo @AS23 , irritant dat je niet kunt inloggen in onze Ziggo GO. 

De inloggegevens van je Ziggo GO zijn hetzelfde als je eigen Mijn Ziggo account. Kun je daar wel inkomen? 
Als je wel kunt inloggen in je eigen Mijn Ziggo account, dan raad ik je aan om het Mijn Ziggo wachtwoord eenmaal aan te passen. Daarna zou binnen uiterlijk 24 uur ook moeten kunnen inloggen op Ziggo Go. 

Laat je het ons weten als je hierover aanvullende vragen hebt?
Mocht je nog tegen een probleem aanlopen, laat mij dan ook weten welke foutmelding je exact ziet. 

AS23
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ga het proberen

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 166Posts
  • 12Oplossingen
  • 26Likes

Hallo @AS23 , is het inmiddels gelukt? 
Als je nog aanvullende vragen hebt voor onze Community leden, laat je het dan weten? 

AS23
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

helaas dezelfde melding 😕

ziggo.jpg

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 166Posts
  • 12Oplossingen
  • 26Likes

Jammer dat je toch nog tegen dit probleem aanloopt, @AS23 . Om een beter beeld te krijgen van deze situatie, zou je de volgende vragen willen beantwoorden: 

- Lukt het inloggen in Mijn Ziggo wel ? Daar kun je wel al je producten bekijken?
- Lukt het inloggen wel als je in een andere browser (Chrome / Edge) naar https://www.ziggogo.tv/nl.html gaat? En welke heb je al getest?
- Wil je eens controleren of je wel de juiste app gebruikt van ons via: https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken

Alvast bedankt! 

AS23
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Meindert,.

 

  • Ja mijn ziggo is geen probleem op de laptop, probleem zit hem in de app op mijn gsm
  • andere browser is dus niet nodig
  • ja ik heb de juiste app, getest volgens jouw link

De gebruikersnaam en ww zijn ook goed. Want als ik met opzet fout ww intik dan krijg ik de melding dat het niet goed is. Tik ik gebruikersnaam en ww goed dan krijg ik melding "inloggen momenteel niet mogelijk" Dus het wordt wel herkend blijkbaar ....

Ik eb het zowqel gebrobeerd als op WIFI en op 5G. (Ik zit ook bij vodafone)

 

Hoop dat je nog meer ideeen hebt?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 671Oplossingen
  • 1761Likes

@AS23 Super dat je de zaken die mijn collega @Meindert noemt al gecheckt hebt. Wil je anders nog eens het wachtwoord voor Mijn Ziggo eenmalig wijzigen? Verwijder de Ziggo Go app en installeer deze daarna opnieuw. Log daarna in met het nieuwe wachtwoord. Let op: als je het Vodafone account gekoppeld hebt met Mijn Ziggo dan is je gebruikersnaam het e-mailadres wat je ook voor My Vodafone gebruikte.

AS23
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Paul,

ga ik proberen als vodafone weer in de lucht is 😉 en kom er dan op terug

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 671Oplossingen
  • 1761Likes

@AS23 Top, dan wachten we jouw bevindingen even af. 😉

AS23
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Paul,

 

Eerst app gedeinstalleerd, toen inloggen mijn ziggo en ww veranderd.

App opnieuw geinstalleerd en wederom zelfde boodschap "inloggen is momenteel niet mogelijk", zie foto hierboven in de berichten.

 

Als ik een fout ww intikt dan krijg ik de melding "controleer je gebruikersnaam en wachtwoord", dus systeem herkend wel dat ik inlog maar "momenteel" mag het nog steeds niet .....

 

Ik hoor graag de oplossing.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 671Oplossingen
  • 1761Likes

@AS23 Jammer dat de genoemde stappen niet geholpen hebben! Ik ben bang dat je last hebt van de algemene storing die op dit moment bij een deel van onze klanten speelt. Hiervoor loopt op dit moment een onderzoek. Ik heb ook jouw melding doorgeven aan de collega's die hiermee bezig zijn. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Ik laat het weten zodra ik meer informatie voor je heb. 

AS23
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul,

Dat is vervelend, echter het is niet "momenteel" het is al ruim een jaar zo ......

Dus een oplossing mag er toch wel een keer komen, ik hoor het graag

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 671Oplossingen
  • 1761Likes

@AS23 Ik kan me dan goed voorstellen dat je dan helemaal op een spoedige oplossing zit te wachten! De kwestie heb ik nu neergelegd bij de afdeling die hiermee bezig is. Zodra ik een terugkoppeling voor je heb laat ik het jou weten.