Oplossing is er ..... met een grote Ziggo bijsmaak
Zoals verteld was ik alle diensten van Ziggo kwijt
Ziggo App:
Dit kan blijkbaar alleen achter de schermen opgelost worden, nadat ik van alles gevraagd was te doen.
2x toe ben ik gebeld dat opgelost zou maar niet het geval was. De laatste medewerker legde uit dat ze steeds in 1 systeem iets aan het aanpassen waren maar niet het andere systeem aanpasde. Dat is nu gebeurd .... en ja hoor het doet het.
Oplossing voor dit topic: Ziggo moet achter de schermen het oplossen, het plaatsen van het topic in de community en zoeken naar oplossing is dus zinloos.
De Ziggo Bijsmaak: "meneer het probleem ligt bij u"
Al een jaar heb ik wegvallend internet. Meneer het ligt aan uw kabel, het ligt aan uw eigen firewall, het ligt aan de connectoren, verzin het maar. Ik heb ALLES vervangen. En internet bleef wegvallen ramdom en dus niet reproduceeerbaar. Met behulp van eigen ingehuurde IT specialist kon ik eindelijk aantonen dat probleem buiten de deur lag.
Monteur komt gisterenochtend langs (waar Ziggo 50 euro rekend) en constateert binnen 2 min dat ik gelijk heb. Er is een kabelbeschadiging op 1 meter buiten mijn huis en instellingsfout in de centrale kast ...... zijn we 1 jaar verder dus ....
Gisterenmiddag komen ze gelijk graven, top hoe snel dat ging. Monteur gaat pas weg als internet 100% werkt. En dat deed het .... tot vanochtend. Algehele storing en alle diensten liggen er nu weer uit tot as maandag.......
TV, al maanden kan ik geen replay zien en lukt de box niet om te updaten.
Monteur van gisteren zegt, "u heeft ook een zeer oude mediabox, meer dan 10jaar" klopt zeg ik, ik krijg geen nieuwe, vaak omgevraagd. Deze box kan niet updaten met slecht internet geeft hij aan. Echter gisteren nadat internet werkte lukte het nog niet.
Online zie ik dat ik met mijn abbonement een next kan krijgen (50cent bij betalen). of ik dan wel even een jaarcontract wilt tekenen, 20 euro aansluitkosten wilt betalen (na moeilijk doen laten ze die vervallen).
gvmd0293u*&#^$*&^*@(&*@GVD.
Ik ben meer dan 20 jaar klant, zo ga je niet met je klanten om. En dan komt ook nog een standaard email met de vraag of alles werkt? Zo niet of ik dan de box opnieuw wilt starten en anders klantenservice wilt bellen. Dan begint de ellende dus weer van voor af aan.
Nee beste mensen van Ziggo. U dient pas te stoppen als alle dienstverlening werkt en niet eerder weg te gaan ipv het probleem weer bij de klant neer te leggen.
En hoe gaat u om
Met een jaar verlenen van slecht internet
Met meer dan een jaar geen Ziggo App
Met maanden geen TV replay
Met weken helemaal geen TV
Met nu weer 4 dagen alles plat
Met alle investeringen die u mij liet doen?
....
het lag allemaal buiten mijn invloed om blijkt.
of moet ik nu weer achteraan sluiten bij de klantenservice .....